هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

متأسفانه امکان نظردهی وجود ندارد

وقتی تو نیستی

آندرانیک پسر پاییز

من وضو با نفس خیال تو میگیرم

نباشی تو دنیا میخوام نباشه

و ...

در این چند وبلاگ که از دوستان خوب من هستند نمیتونم نظر بدم .

متن پست جدیدشونو همیشه میخونم ولی چون کد نظرات برای من باز نمیشه نمیتونم نظر بدم .

نمیدونم چرا اینطوره ، خیلی امتحان کردم ولی نشد

نظرات 3 + ارسال نظر

سلااااااااام عسیسم
خودتو ناناحن نکن
بلاگفاست دیگه گاهی وقتا قاطی میکنه

SNIPeR حالا متوجه شدی واسه این پست چطوری باید نظر بذاری

شبنم : آره انگار فقط واسه من قاطی کرده

نفهمیدم.یعنی کلا کامنت دونیت باز نمیشه یا اون کد امنیتی که باید واسه کامنت تایپش کنیم؟

شبنم : کد امنیتی که باید واسه کامنت تایپش کنیم

SNIPeR 1389/06/08 ساعت 01:27 http://firetux.blogsky.com/

به نظرت بهتر نبود اینو زیره پستت به عنوانه یه نکته بنویسی ؟
من الان باید چه نظری راجع به این پست بدم ؟!!

شبنم : خوب نظر نده داداشی
اونی که باید میدید دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد