هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

امام زمان

کار مارو ببین به کجا رسیده؟؟؟ 

آیا دوست دارید رابطه‌ای از نوع عاشقانه با امام زمان داشته باشید؟

  البته فقط خانم‌ها حق برقراری چنین رابطه‌ای دارند، به خصوص خانم‌های دانشجو 

نظرات 16 + ارسال نظر
مجتبی 1389/07/29 ساعت 02:02 http://loves20.blogsky.com

خیلی خوشحالم با شما اشنا شدم

تنها تفاوت میان انسان ها که بین شون فاصله انداخته طرز فکرشون این که سیا بده سفید خوبه

یادم نمیره یه اخوندی که نسبت خویشاوندی با ما داره توی یه مجلس خودمونی گفت :
اگه امام زمان ظهور کنه اولین کسانی که امام باهشون جنگ میکنه خود ما هستیم

زینب :
این حرفی که نقل قول کردی چندتا چراغ تو ذهن من روشن کرد.
آفرین

مجتبی 1389/07/25 ساعت 22:00 http://loves20.blogsky.com

اینها یا معنی رابطه عاشقانه رو نمیدونن یا ارزش یک احساس عاشقانه رو
گیرم امام زبان نیاز به رابطه ی عاشقانه داشت باشه این وسط نقش این اقایان چیه..!
یعنی امام زمان نمیتونه خودش برای برقراری هر ارتباطی اهم از عاشقانه و عارفانه کاری کنه پس چطور نشستیم منتظر منجی ای هستیم که به نیروی اش که از ان خداوند هست شک داریم
حتمأ پس فردا هم میگن اقای فلانی امام زمانه

زینب : خوشحالم که کاملا باهم هم عقیده هستیم.

این هم متن ودانلود ترانه نفرین با صدای آرتوش

متن ترانه نفرین با صدای آرتوش
ترانه سرا : پرویز وکیلی
آهنگساز : پرویز مقصدی

آسمان چشم او آینه کیست
آن که چون آینه با من روبرو بود
درد و نفرین درد و نفرین بر سفر باد
سرنوشت این جدایی دست او بود
گریه مکن که سرنوشت
گر مرا از تو جدا کرد
عاقبت دلهای ما
با غم هم آشنا کرد
با غم هم آشنا کرد
چهره اش آینه کیست
آنکه با من روبرو بود
درد و نفرین بر سفر
این گناه از دست او بود
این گناه از دست او بود
ای شکسته خاطر من
روزگارت شادمان باد
ای درخت پرگل من
نو بهارت ارغوان باد
ای دلت خورشید خندان
سینه تاریک من
سنگ قبر آرزو بود
سنگ قبر آرزو بود
آنچه کردی با دل من
قصهُ سنگ و سبو بود
من گلی پژمرده بودم
گر تو را صد رنگ و بو بود
ای دلت خورشید خندان
سینه تاریک من
سنگ قبر آرزو بود
سنگ قبر آرزو بود
ای شکسته خاطر من
روزگارت شادمان باد
ای درخت پرگل من
نو بهارت ارغوان باد
ای دلت خورشید خندان
سینه تاریک من
سنگ قبر آرزو بود
سنگ قبر آرزو بود

آرزو! 1389/06/30 ساعت 16:06 http://doctorche89.blogfa.com

این دیگه آخره سعادته
در پوست خود نمی گنجم

سجاد 1389/06/30 ساعت 13:24 http://never4ever.blogsky.com

الان چی باید بگم؟ یه جورایی این چیزا رو میبینم ر.ی.د.ه میشه به حوصله ام!...
آپ...

آیا امام زمان هم طالب رابطه ی عاشقانه با این ها هست؟!

من فکر میکنم خانوما میخوان با دکتر محمود رفیعی رابطه ی عاشقانه داشته باشند.وگرنه اگه بخوان با امام زمان رابطه ی عاشقانه(البته عارفانه نه عاشقانه)داشته باشند نیازی به استاد و مکان و زمان خاصی نیس.

زینب : شدیدا باهات موافقم بهاره

میدونی تا مردم را خر نکنن نمیتونن سواری بگیرن
و مردم هم با سر دارن میرن تو چاه حماقت
.
البته فکر کنم ایشون مدرک دکتراشون را با آقای کردان گرفتن

زینب : این نظرت از آگاهی به اوضاع مملکت خبر میده .
از داشتن دوست هفت سنگی مثل تو به خود میبالم.
ممنون

خرچنگ های مردابی با شعری از محمد علی بهمنی
در این زمانه بی هیاهوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست
چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست
به شب نشینی خرچنگ های مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علف های باغ کال پرست
به پای هرزه علف های باغ کال پرست
رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست
کمال دار را برای من کمال پرست
هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست
به شب نشینی خرچنگ های مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علف های باغ کال پرست
به پای هرزه علف های باغ کال پرست
در این زمانه بی هیاهوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست
چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست
برای این همه ناباور خیال پرست
به شب نشینی خرچنگ های مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علف های باغ کال پرست
به پای هرزه علف های باغ کال پرست
رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست
کمال دار را برای من کمال پرست
هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست

زینب : شعری که گذاشتی خیلی متناسب و وصف حال بود . ممنون

دیگه...

شبیه حسین رفیعیه...

این روزها امام زمان هم معشوق می طلبد شما چطور؟

ولی دمشون گرم به فکر امام زمان هم هستن تنها نمونه...!

زینب : خیلی خیلی نظر جالبی دادی . پسندیدم


چه خوب حالا یک صفر به نفع خانوم ها

ممنون

زینب : فکر نکنم جای افتخار داشته باشه ...

immortal 1389/06/28 ساعت 18:45 http://jangavaran.blogsky.com

این بالا زمان فعلها اشتباه شده!!!

immortal 1389/06/28 ساعت 18:41 http://jangavaran.blogsky.com

تاریخش هم که گذشته واقعا خیلی حیف شده!!
این یاروئه خجالت نمیکشه میخواد بره بین زنها؟

زینب : هرکسی را بهر کاری ساختن.

عکسش نمیاد!

hamed 1389/06/28 ساعت 14:44

هیچ کی فکر ما آقایون نیست

شبنم :
ناراحت نباش ... !!!

حالا چرا خانم ها!!؟
عکیش هم که مشکل داره!!

زینب
آره درستش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد