هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

از حرص دارم آتیش میگیرم ...

به خدا از عصبانیت دارم میترکم 

آخه چرا بعضی پسرا اینجوری میکنن ؟؟؟   

آدم میمونه چی باید بگه 

درسته تو دخترا یا پسرا هم بد هست هم خوب 

نمیشه گفت پسرا بدن یا دخترا خوبن 

ولی بدیه یه پسر بیشتر به چشم میاد 

بیشتر آدم میسوزونه 

بیشتر بده دیگه 

بعضی موقع ها حالم از هر چی پسره به هم میخوره 

ولی بعد که آروم میشم نظرم عوض میشه 

ولی تو این مورد دیگه ...   

دوست من نزدیک سه سال پیش با یه پسری دوست شد . همدیگرو خیلی میخواستن . جوری که قرار بود وقتی پسره از سربازی برگشت ازدواج کنن . پسره رفتو خلاصه سربازیش تموم شد ولی تو این مدت خانواده هاشون خبر نداشتن . پسره به دوستم گفت نمیخوام بری دانشگاه دوستمم اینقد که دوسش داشت قید درسو دانشگاهو زد . بعد از اینکه سربازیش تموم شد به بزرگتراشون گفتن 

ولی چون پسره کار نداشت یه مدت مجبور بودن صبر کنن 

تو این مدت اینا خیلی با هم راحت شده بودن و دوستم خونشون میرفت و ... 

دوستمم که خیالش از این پسره راحت بود با ازدواج خواهرای کوچیکترش مخالف نبودو از این بابت نارحت نشد. 

حالا شنیدم که پسره بعد از این همه مدتو این همه اتفاق که بینشون افتاد زده زیر همه چی 

به دوستم گفته خوب این مدت خوش گذشت دستت درد نکنه خداحافظ  

به همین راحتی ؟؟؟

دیگه نمیدونم چی بگم 

حال دوستم خیلی خرابه

 

نظرات 18 + ارسال نظر

سلام
تبادل لینک میکنی

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است
پس بزن عقرب که دردش کمتر است

نه.هیچوقت بدی پسر ها تو چشم نیست
از نظر من {البته حرف من زیاد به این داستان ربطی نداره}چیزی که تو جامعه ما خرابه اینهاست
همه دوستی دختر رو با پسر بد میدونن
اگر یه دختری با پسری دوست شد.تندی بش میگن این ها میخوان روابط جنسی داشته باشن
درضمن
من عاشق یه دختر بودم
اما اون دختره بخاطر یه پسر قشنگتر رفت{من قشنگ نیستم}
چکار کنم خب
میای تبادل لینک کنیم
من جوادم{جادوگر افسانه ای}

زینب : تا حدودی موافقم

Unicorn 1389/08/25 ساعت 16:22 http://fire-fighter.blogsky.com

به این میگن آدم عوضی!!

hamid 1389/08/25 ساعت 13:34 http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام.بله درسته اسمم حمید و فامیلم شمس.چطور مگه شما منو میشناسی.

سلام خوبی اولین بار میام وبتون وب قشنگی داری و از خوندن این نوشته اذیت شدم

توحید 1389/08/24 ساعت 17:27

بابا ایولا
باشه ما پسرا دل نداریم
همش مال شما
خوب حالا چرا از پسرا انتظار دارین
والا
خودتون می دونین خودتون میایین خودتون ضربه می خورین
و به پسرا ربطی نداره
اصلا خوشمون میاد
این طوری خلق شدیم
بابا دمتون گرم به کار خدا هم گیر می دین
وای وای وای وای
والا.............

immortal 1389/08/24 ساعت 17:02 http://jangavaran.blogsky.com

خب از این به بعد دخترا باید یه ورقی کاغذی یا امضایی بگیرن؟!
بعد این مدت فهمیده که با هم تفاهم ندارن...!
جلوی ضرر رو هر وقت بگیری خوبه(خودتون یه جوری ربطش بدید دیگه)

علی 1389/08/24 ساعت 15:20 http://abdozdak.blogsky.com/

آبجی شبنم! یه چیزی بگم نگی برو بابا تو هم دلت خوشه. طرف پسرا رو گرفتی.
میخام بگم دختر خانمها متاسفانه خیلی چشم بین هستن. و این نقطه ضعفه اوناست. هرچی می بینند باور میکنن.
خب به این دوس گرام بفرمائین(دستور زبان جدیده) اخه دختر خوب مگه نه اینکه ازدواج دفترخونه و مراسم همه این چیزا را داره. خب این یعنی باید طبق حساب کتاب کار کرد.
وعده و قول کشکه. باید همه چی قانونی باشه. تا بعدا کمتر پشیمانی ببار بیاد.
به نظر بنده دختر خانما بهتره از اون حالت عاشقی و فیلمی بیان بیرون و بیشتر به حرف بزرگتر ها گوش کنن.
همین

سمیه 1389/08/24 ساعت 14:43 http://dardeedeel.blogfa.com

واتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دیونه شدم خدا به داد دوستت برسه چه شکست بزرگی حالا که کاری ازش بر نمیاد فقط واگذارش کنه به خدا اینقدر براش نفرین کنه تا خدا به بهترین شکل حقشو بگیره به خدا دیونه شدم خوندمش

انشااله که در پست بعدی که مینویسی بگی که خوشحالی
خیلی خوشحال
منم ناراحت نشدم که نیازی به معذرت خواهی داشته باشی
موفق و پیروز باشید.
در پناه حق

سلام شبنم جون؛برای دوستت متاسفم؛ایشالله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

مجتبی 1389/08/24 ساعت 13:21 http://loves20.blogsky.com

سلام .
همین خوش گذشت خداحافظ تا به حال همچین چیزی ندیده بودم چند وقت توی وبم با یه نفر اشنا شدم که خیلی ناراحت بود وقتی دلیلش رو پرسیدم بهم اینجوری گفت که:
من و پ باهم توی یه دانشگاه بودیم یه روز برای انجام کار تحقیقاتی با هم توی یگ گروه قرار میگیرن اقای پ خیلی به من کمک کرد و منم ازش خوشم اومد اونم همینطور و رابطه ی ما شروع شد همه چیز خوب بود من یه دوست صمیمی داشتم و همیشه در مورد پ باهاش صحبت میکردم و همین مسله باعث شد دوستم به پ علاقه مند بشه وحالا پ بعد از این همه مدت بهم گفت من تو رو مثل خواهرم میدونم و تو فقط میتونی خواهرم باشی

از این داستانها زیاده اخرشون شبیه همه فقط کمی تفاوت داره
اینجا کسی برنده میشه که دل بریدن رو مثل دل بستن بلد باشه
اما خواهرم باید حرف طرف مقابل رو هم شنید نمیشه کمه یه طرفه به پیش قاضی رفت

شبنم : نمیدونم چی بگم

hamid 1389/08/24 ساعت 13:11 http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام.خانومی !!!داری زود قضاوت میکنی.من کی از پسرا تعریف کردم.ولی تو...(کاش کامل مینوشتی ولی تو چی)به هرحال من به خودم اجازه توهین به هیچ کس را نمیدم.چه خانوم چه اقا.همچون همیشه همواره موفق و پیروز باشید.

شبنم: من نگفتم شما توهین کردی
من الآ‌ن ناراحتم
خیلی هم ناراحتم
اگه حرفی زدم که ناراحتتون کرده معذرت

مجتبی 1389/08/24 ساعت 10:02 http://loves20.blogsky.com

سلام.
فقط پسرها نیستن که برای جدائی پیش قدم میشن گاهی هم دخترا هوای رفتن به سرشون میزنه پس بهتر بود مینوشتی (اخه چرا بعضی از ادمها اینجوری میکنن)

حتمأ شنیدی که میگن: اتیش تند زود خاموش میشه این مثل بیشتر بهاین اتفاق شبیه
وقتی رابطه ی دختر و پسری بیشتر از حد معمول طول بکشه باعث دلسرد شدن طرفین میشه کم کم اون حس دوست داشتن شون تبدیل به عادت میشه با همن ولی نه از روی دوست داشتن از روی عادت
اما وقتی همون دو نفر ازدواج کنن قضیه متفاوته اینجور که اونها یه تهد به هم دارن که این باعث اعتماد بینشون میشه و اینجا مجبورن که به تهدشون عمل کنن

بعدش اون پسره رفته یا گفته که میخواد بره؟

شبنم : رفته و گفته خوب ممنون خوش گذشت . خوب بود ولی خداحافظ

توحید 1389/08/24 ساعت 03:55

در ضمن قالب قشنگی دارین
مبارکه

شبنم : مرسی داداش

توحید 1389/08/24 ساعت 03:53

با سلام خدمت خواهر بزرگوارم شبنم
بذارین واضح بگم.....
نونه کپک زده نون سالم رو هم خراب می کنه
این ماییم که باید سوا کنیم
حالا اگر نمی تونیم سوا کنیم باید مواظب باشیم
اکه مواظبت نمی تونیم بکنیم باید تازه مصرف کنیم
طبق امار رسمی که توسط یکی از مراکز تحقیقاتی منتشر شده
بیشتر پسرها ندارن دلیلی رو که بیشتر دخترا برای دوست یابی دارن
بله اون پسر از مرد بودن فقط زمینه ی ژنتیکیش و داشته
و اون خانمه مطالعه و اگاهی نداشته
لطفا راجع به رفتار شناسی اقایون مطالعه کنین تا بتونین بیشتر درکشون کنین
مثلا اون خانوم وقتی پسر گفت نباید ادامه تحصیل بده چرا این به ذهنش نرسید که این فرد دیده درستی نسبت به زندگی نداره و تکاملش فقط جنسی هستش نه فکری و عقلی
و علل متفاوت دیگر
سنجش خانوم ها نسبت به افراد غلط هستش
به خاطر همین ضربه می خورن
چرا این امارا تو پسر ها کمه
خوب سرتون و درد نیارم
پسر مرد نبوده اما نمیشه گفت صد در صد تقصیرات مال اون بوده
یا خیلی از مسائل و نمونه های دیگه که من روم نمیشه این جا بگم
از خانوما می خوام حتما مطالعه داشته باشن

شبنم : ولی به نظر من اون یه پسر فرصت طلب بوده که از سادگیو اعتمادو عشق یه دختر سوء استفاده کرده
پسرا واسه نیازاشون محدودیت ندارن پس این خیلی نامردیه ...
چون ما محدودیم و به یه سری اصول پایبندیم و فقط به عشقمون اجازه میدیم . اونم از این موضوع سوء استفاده کرده
زینب: باهات کاملا موافقم توحید جان . حرفت خیلی رو اصول بود

پویا 1389/08/23 ساعت 18:53 http://loooove.blogsky.com

سلام.واقعا حادثه دردناکی بود.ولی همین طور الکی هم که نمیشه شاید یه اتفاقی بینشون افتاده که دوستت نخواسته بت بگه.چون آدمی زاد اینطور نیست که شب بخوابه و صبح بیدار شه نظرش عوض بشه.
اگه هم اتفاقی بینشون نیوفتاده بود خدا رو شکر که همین جا پسره ولش کرد.چون اگه ازدواج با همچین آدمی آخر عاقبتش بدتر از جدایی هست.

شبنم : بد بودنو هیچ جور نمیشه توجیه کرد

سلام
تشکر از اینکه به من سر میزنی
وب قشنگی داری حیفم میاد دوستامو از خوندن مطالب جالبت محروم کنم.
اگه موافق تبادل لینک هستی به من خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد