هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

...

با اینکه نگاهاتون تشبیه ( اونی که من دنبالش بودم ) نبود ولی بازم خیلی خوب بود ( خوشم اومد


ولی من میخواستم هر کس فقط جنس مخالفشو به یه چیزی ( وسیله ای ) ( کاری ) ( حالتی ) یا حتی یه حیوون خاص تشبیه کنه .


جمع بندیه نگاهاتونو تو پست بعدی میذارم 

نظرات 16 + ارسال نظر
ZiZoOo 1390/02/03 ساعت 11:14

(¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___

__|___|___|____|___|___|___|

تقدیم به آجی گلم که نت نداره . دلم واسش تنگ شده

میگم کمی کمپیدا نشدی؟
کجایی آبجی؟

با بی مطلبی اما نو به روزم

پلاک ۱۶ 1390/02/02 ساعت 19:41

من خوشگلم ....!!!

http://bia2me.blogsky.com

): تحقیقات نشون داده اصفهانیها فقط در 22 روز سال رشد می کنند: دهه اول محرم + 12روز اول عید

: اگرباگریه دریایى بسازم$اگرباخنده رویایى بسازم$اگرخنده شود درمن فراموش اگرگریه شودبامن هم آغوش توراهرگزنخواهم کرد فراموش

: اگر وقتی شخصی را که دوست داری در آغوش می گیری، در میان بازوانت می لرزد، اگر لبهایش بر روی لبهایت همچون آتش سوزنده هستند اگر بسختی نفس می کشد اگر در دیدگانش برق و درخشندگی خاصی می بینی ولش کن بره پی کارش، چون آنفلوانزای خوکی داره

: ترکه میره دندونپزشکی یارو دکتره ازش می پرسه : شما شبا قبل خواب چیکار می کنی ؟ ترکه میگه : جیش ، بوس ، لاس ، لیس ، ناز ، گاز ، روش ، توش ، دوش ، لالا!!!!! دکتره میگه : اون وسطا ،حتما یه جا مسواک بزن

s2a : ir.zaboli@yahoo.com >> ye esfahani tasadof mikone az mashin part mishe paein hay zar zar gerye mikone mige mashinam mashinam badbakht shodam

afsare polis sar mirese besh mige akhe badbakht daste chapet oftade garmi nemifahmi too fekre mashinet hasti?

esfahanie nega mikone migae : ya abalfazle abbas badbakht shodam saatam saatam :)) ir.zaboli@yahoo.com > Doost dokhtare turke mikhaste bahash be ham bezane,turkeh mifahme mige man hamele am! =))


من دیر دیر میام نت...توام زود زود پست میذاری...من نمیتونم همه رو ب موقع بخونم...
الانم که هیچی ندارم بگم...فقط اعلام حضور بود...

بی صبرانه منتظریم! آپم

Unicorn 1390/02/01 ساعت 19:09 http://fire-fighter.blogsky.com

واسه آخرین بار تشریف بیارید اونورا خوشحال میشیم !!‌

توروخدا نزنید . خونه اینترنت ندارم . اینترنت خونه وصل بشه بازم میام خونه هاتون اذیتتون میکنم . اومدم این پستو گذاشتم که بگم میام جمع بندیه نظراتتونو میذارم . ببخشید بیشتر نمیتونم وراجى کنم شارژم تموم شد

immortaم 1390/02/01 ساعت 16:24 http://jangavaran.blogsky.com

بعد یه سال اومدی اینو بگی به نظرات جواب ندادی که ....من دیگه نمیام نظر نمی دم

ZiZo0o 1390/02/01 ساعت 13:55

راست میگه آقا آرمان

حیوون چیه آخه ؟!!!

ابجی شبنم
میخاستی جنگ راه بندازی هان

ولی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد