هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

نتایج مسابقه اعلام شد

      

          

               

                    

                         

                              

                                   

                                        

                                             


شبنم 4 رأی آورد ولی به دلیل اینکه در مسابقه شرکت نداشت حساب نیست ( کنار کشیدم )


نسیم و آرمان با 3 رأی ( با هم ) اول شدن

 


نفر دوم هم محمد رضا دوست با وفا


و در رده ی سوم ...

نظرات 11 + ارسال نظر
immortal 1390/02/09 ساعت 13:42 http://jangavaran.blogsky.com

?!?!?where is my vote

بهار 1390/02/08 ساعت 18:40 http://bahar90.com

احسان تو نگاه های من چهارم شدی غصه نخور حداقل تو رده ای
شبنم تبریک

الهام 1390/02/08 ساعت 17:39 http://hamidjok.blogsky.com


تبریک تبریک تبریک به برنده هاااااااااا

حسین 1390/02/08 ساعت 17:23

سلام
ممنون از لطفت.
منم امیدوارم همه همیشه در پناه خدای مهربون سلامت و سر حال باشن.

SNIPeR 1390/02/08 ساعت 13:48 http://www.esnayper.blogsky.com/

فک کنم فقط دو سه نفر از کسایی که اینجا میان میدونن آواتار من چیه ، بقیه نمیدونن !
تازه پست هم نوشته بودم درموردش !
حالا بیخیال ، سوم شدیم ، خدا بده برکت ! بی)

بابا بیخیال داداش
این فقط یه شوخی بود
یه سرگرمی
میخواستیم دور هم باشیم


باشه پیتزا به حساب من ولی هزینه های دیگه با شما
راستی 206 یادتون نره

راست میگه 206 چی شد ؟

________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

مجتبی 1390/02/08 ساعت 13:07 http://loves20.blogfa.com

پسسسسسسسسسسسسس
مننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
چییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

خودت خوب میدونی من این مسابقات رو تحریم کرده بودم وگرنه نفر اول خودم بودم

به به شما هم آواتار گذاشتی بالاخره ؟

ببخشید اشتباه گفتم
پیتزا ها به حساب منه ولی از جیب آبجی نسیم

آخه اون هم اول شده
اینجوری تقسیم کار کردیم

نسیم جان خوبه؟

آره حالا خوب شد
سر جیب من برنامه ریزی نکنید

اییییییییییییییییییییییییییییینه!
همه دعوتند به پیتزا خورشید
به حساب من از جیب آبجی شبنم

پتو هم بیارید میخاییم تا صبح بساط قلیون را چاق کنیم

من رفتم اتوبوس رو بیارم

اگه به بانوی عشق نگفتم میخوای تا صبح بری مجردی قلیون بکشی ... !!!

احسان 1390/02/08 ساعت 12:35 http://ehsanhp.blogsky.com/

یعنی من هیچی رای نیاوردم؟

میتونی خودت بری چک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد