هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

لجبازی کردن تا حالا بهت صدمه زده ؟

سرسخت باش اما لجباز نباش





... : تا حالا شده با لجبازی اون چیزی رو که یه عمر منتظر بودی به دست بیاری یه شبه از دست بدی ؟   I'm Sorry

... : اگه میشه یکم راجبش ( راجب چیزی که با لجبازی از دست دادی ) برامون توضیح بده !!!  Crying 1


... : بعضیا میگن لجبازی همیشه هم بد نیست ولی بعضیای دیگه میگن نه لجبازی همیشه بده !!!  Rolling Eyes

نظرات 21 + ارسال نظر
amill 1390/12/07 ساعت 16:20 http://abadan

سلام به همه دوستان گلم خوب هستید.ببخشیدمن فعلاحرفی ندارم اومدم عرض ادب کنم. ولی دفعه بعدحتمانظرمیدم

نه آبجی
بجای غذا حرص بخوردم میده

میشه شما برام امشب چند دست کباب ترکی درست کنی؟

آخی

هنوز یادم نرفته به جای تخم مرغ هایی که توش کاغذ رنگی میریزن یه تخم مرغ سالم رو پرت کردم طرف معلممون اون همکه جا خالی داد خورد به تخته سیاه

۳ روز از مدرسه اخراجم کردن ولی هنوز که فکرشو میکنم کلی میخندم

ایول بابا

خاطره ی باحالی بود

ZiZo0o 1390/02/13 ساعت 12:28

شبنم وبلاگتو خیلی سنگسن کردی یه جند دقسقه اس طول میکشه تا بالا بیاد

حسین 1390/02/13 ساعت 09:23 http://1w1p.blogsky.com

سلام
متوجه شدم که منظورت نیازمندای ایران بود.
و این رو هم میدونم که اول از همه باید به اونی که به خودمون نزدیکتره کمک کنیم.
اما من یه نگاه کلی تر دارم.
میخوام با کمک شما دوستای عزیزم به یه راهی دست پیدا کنیم که همه نیازمندای جهان رو بشه سر و سامون داد.
اگه با اون دید ببینی میبینی که همه انسان هستن و دارن کنار هم زندگی میکنن و
دیگه هیچ مرزی رو نمیتونی ببینی.
-----
خوشحالم که حال و روز دیگران واست مهمه.
و ممنونم که به بحثت باهام ادامه میدی.

من نمیدونم چی کار کنم
درده مردمو میبینم ولی از دستم کاری بر نمیاد

ستوده 1390/02/13 ساعت 06:45 http://saba055.blogsky.com/

عزیزم نظرات بالا را بستی چرا ؟؟؟
قربان قدم هایت
هزاران بوسه از راه دور نثار تو معلم آینده مهربون میکنم .
مطمئن هستم روزی جزو بهترین ها خواهی بود گلم .
موفق باشی خانمی

چون پست بالا یه هدیه بود نیازی به نظرات نداشت عزیزم

معلمی آرزوی منه و معلما عشق منن

ستوده 1390/02/13 ساعت 06:42 http://saba055.blogsky.com/

واااااای چقدر سورپرایز شدم
اصلا انتظار یک همچین چیزی را نداشتم .
ممنون شبنم عزیز ومهربون
واقعا من راشرمنده کردی عزیزم امیدوارم که روزی دانش آموزانت بهترین ها را بهت هدیه بدن .

فدای تو


روز معلمو به معلم آینده ( خودتو میگما ) تبریک میگم ( البته اگه معلم شدی ) اگه معلم نشدی تبریکمو پس بده ( باشه ؟ )
این نظرو فقط واسه اینکه 13 نحسه نوشتم 14 تاش کنم

برو آبدزدک واست کلی نوشابه باز کردم ( فقط حواست باشه سرت گیج نره ) زیاد جدی نگیر

حسین 1390/02/12 ساعت 00:03 http://1w1p.blogsky.com

سلام ممنون که نظرت رو گفی.
اما قابل توجه شما باید عرض کنم که اون درها توی ایران خودمون و اصفهان ساخته شد و به نجف حمل شد.

خب دیگه بدتر
حق بچه های یتیم ایرانه که داره اینجور خرج میشه

masoooooooood 1390/02/11 ساعت 20:55

به خاطر این که خیلی از موارد دیگه ای که گفتن درست در اومده / مثلا کودکی اردیبهشتی ها / جوونی شون و عادات دیگه شون ..............

منم خوندم
میگن اردیبهشتیا لجبازن
ولی اصلا قبول ندارم

immortaم 1390/02/11 ساعت 17:15 http://jangavaran.blogsky.com

لجبازم اونم بعضی وقتا...
هر دو صدمه رو دیدم!

بعضیا صدمه رو میبینن بعضیا میخورن
حالا کدومش بهتره ؟

مجتبی 1390/02/11 ساعت 13:19 http://loves20.blogfa.com

نخیر من اوااتار داشتم فقط نمیدونستم که حتمأ باید ادرس ایمیلم رو هم بزنم
در هر صورت اواتار من از همه جذابتره اگه اینطوری نبود اینقدر ازش فیلم نمی ساختن

بر منکرش لعنت

م ج 1390/02/11 ساعت 13:17 http://loves20.blogfa.com

سلام
خوبی؟
اصلأ از لج و لجبازی خوشم نمیاد
وقتی طرف لج میکنه دیگه هرکاری کنی به راه راست نمیاد حتی اگه به ضررش باشه و بدونه
منظورم اینه که ادم مجبور میشه توی لجبازی دست به کاری بزنه که خودش هم دوست نداره

در هر صورت همه ی ایرانی ها لج باز یک دنده خود خواهند
اون کسی هم که اینجوری نباشه کلاه ش پس معرکه ست

بله بله

حسین 1390/02/11 ساعت 09:56 http://1w1p.blogsky.com

سلام
موضوع خوبی رو نوشتی.
البته بعضی وقتا آدم با لجبازی به چیزی که میخواد میرسه اما بعضی وقتا هم لجبازی اصلن خوب نیس.

یه بار تو یکی از خواسته هام با خدای مهربون لجبازی کردم و یه چیزی رو هزجوری که بود ازش میخواستم.
البته خدا که به همه چی آگاه تر از ماست اون رو بهم نداد و من خیلی ازش ناراحت شدم.
بعد از چهار سال فهمیدم چه اشتباهی میکردم که اون درخواست رو از خدا داشتم.
و هر روز خدا رو شکر میکردم که بهم نداد.

همیشه و هر روز باید خدارو واسه داده هاش و نداده هاش شکر کنیم

ببین اگه لجباز تر از من دیدی جایزه داری
همشم دارم چوبشو میخورم ولی فایده نداره
راستی
چت رومت باحاله
ولی چرا خودت نیستی؟

خودم بودم ولی دیدم کسی نمیاد زده شدم

Unicorn 1390/02/10 ساعت 19:24 http://fire-fighter.blogsky.com

هم صدمه ی جسمی هم روحی ... جفتشو خوردم !! ...

پس الآن سیره سیر شدی پس دیگه لجبازی نکن که معدت جا نداره

Salam Khobi ? Are On Ye Ahange Ke Kheli Dost Daram Khasti Mizaram Baraye Download Behet Midam Linkesho

masoooooooood 1390/02/10 ساعت 13:23

باشه /
باشه /
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه /
حرف تا گوش میدم /
اما این طالع بینی اردیبهشتی هاست هاااااااا
:-)

نه بابا
کی گفته اردیبهشتیا لجبازن ؟
حالا اونا بگن تو دیگه چرا ؟

masoooooooood 1390/02/10 ساعت 13:06

آره صدمه زده / ولی هر چی که صدمه زده باشه
خوشحالم ازش /
چون خودم کردم / کلا من آدم لجبازیم / و هر چی صدمه میبینم از لجبازیمه /
با این حال ازش بدم نمی یاد / چون خلق و خوم این جوریه /
:-)
Email Ra Ba dan Migam Baz Age OOmadam /
Doset Daram /:D

نه لجبازی بده
نکن بچه این کارو بده جیزه

من که هر چی چوب میخورم از همین لجبازیه

بمیرم واسه دنده چپم وقتی از روش بلند میشم
پدرش رو در میارم آنروز بس که مردم آزاری میکنم

داداش چوب میخوری ؟ مگه زن داداش غذا برات نمیپزه ؟

پلاک ۱۶ 1390/02/09 ساعت 19:43

سلااااااااااااااااااام
اوووووووووووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد