هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

وسوسه..!!

 تن تو، وسوسه ریز و دل من ، وسوسه خواه

نگهت، صاعقه و طاقت من ، خرمن کاه 

******

می خورد غبطه ، به چشمان قشنگت ،خورشید

می زند، نقره ای نور رخت ، طعنه به ماه 

******

بارها گفتمت ، ای گندم من ! وسوسه ات

می برد ، صبر و قرار از دل من ، خواه نخواه

 ******

تا که آخر ، دل وحشی صفتم ، صید تو شد 

و گرفتار ، در آن گستره تور نگاه

 ******

اول اینگونه نبودم ، به نگاهت سوگند 

تو چنان وسوسه کردی ، که شدم اهل گناه 

 ******

گرچه جز صحبت رسوایی من نیست ، ولی 

همچنان ، چشم براه توام، ای پاره ماه

نظرات 5 + ارسال نظر

اقایون نویسنده.
من باهاتون شوخی کردم.
آجی شبنم گفت ناراحت شدین.
اگه ناراحتتون کردم بخدا شرمندم.
فقط یه شوخی بووووود.

شبنم : دشمنت شرمنده
عیبی نداره بی منظور بوده دیگه

شبنم تو خودت هم اضافه ای.اینا دیگه کی'ین

شبنم : دست شما درد نکنه

Nima 1390/02/29 ساعت 23:22 http://popcrazy.blogsky.com

مینویسی رو اشتب نوشتم!

Nima 1390/02/29 ساعت 23:21 http://popcrazy.blogsky.com

آخی!رفیقم رفقای قدیم.
شبنم جان رفیق شفیق زینب خانوم!
دوست گرامیتان دارند عزیمت میفرمایند آن وقت شما با خیال راحت نشسته اید و شعر مینویسدی؟؟
واقعا که ...

شبنم : من که شعر ننوشتم
من از رفتن زینب خبر داشتم . قبل از اینکه شما بفهمید

Nima 1390/02/29 ساعت 23:20 http://popcrazy.blogsky.com

قشنگ بود اما تکراری!

کاوه : مرسی...
جالبه که میگین تکراریه....!
مگه شما اینو جایی شنیدین؟!
آخه شاعر این شعر علی محمد محمدی هستش و فک نکنم اینقدا هم تکراری باشه ؟!!
در هر حال خوشحال میشم بگین شعرو کجا دیدین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد