هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

از زبان آقایون محترم ...


یه ایمیل واسم اومده

ولی


جواب خودمو بهش اضافه کردم



قوانینی که خانوم ها رعایت نمیکنن!

همیشه خانم ها به امر شریف «شرط و شروط تعیین کردن» مشغولن. ولی حالا وقتشه که ما مردها هم تکلیف خودمون رو روشن کنیم...

 

شبنم : تکلیف شما رو ما مشخص میکنیم

 

خانوما توجه کنن؛ اینها قانون های ما هستن:
توجه بفرمایید که همه قانون ها شماره ”۱“ هستن

 

شبنم : شمارش هم بلد نیستید


1 - با شما خرید کردن ورزش نیست. ما هم دوست نداریم فکر کنیم که هست.
شبنم : بس که تنبلید

 

1 - گریه کردن یعنی باج خواستن!
شبنم : کی گفته ؟

البته با گریه به چیزی که میخوایم میرسیم

چیه مشکلیه ؟

 

1 - هر چیزی که می خواهید درست بگید. بذارید درست روشنتون کنیم:

با گوشه زدن به جایی نمی رسین
با کنایه زدن به جایی نمی رسین
با حرفای مبهم به جایی نمی رسین
صاف و پوست کنده بگین چه مرگتونه ... شبنم : مگه متوجه میشید ؟ !!!

- 1هیچ اشکالی نداره اگه سوال های ما رو با ”بله“ و ”خیرجواب بدین. خیلی هم خوشحال میشیم.
شبنم : نه دیگه تا براتون توضیح ندیم کلا متوجه نمیشید

 

1 - بی زحمت فقط وقتی مشکلتون رو پیش ما بیارین که بخواهین ما حلش کنیم. ما فقط مشکل حل کردن بلدیم. اگه همدردی می خواهید برید پیش بقیه خانم ها.
شبنم : کلا درک نمی کنید

 

1 - اگه برای ۱۷ ماه متوالی سردرد دارید، یه چیزیتون میشه. خودتونو به دکتر نشون بدین.
شبنم : نه بهتره عامل سر دردو به دکتر نشون بدیم

 

1 - چیزایی که ۶ ماه پیش گفتیم رو توی دعوای امروز علیه خودمون استفاده نکنین. اصلاً می دونین چیه؟ ما فقط حرفای هفته پیش یادمونه.
شبنم :   بزنم بهتره

 

1 - اگه فکر می کنین چاقین خب حتماً هستین دیگه. چرا باز می پرسین ؟
شبنم : آخه    ...  

 

1 - اگه از حرف ما ۲ تا برداشت می کنین و یکیش شما رو عصبانی یا غمگین می کنه، پس منظور ما این یکی نبوده، اون یکی بوده.

شبنم : کدوم یکی ؟ مگه بلدید حرفی بزنید که ازش بشه چندتا برداشت کرد ؟

 

1 - یا از ما بخواهید یه کاری براتون بکنیم، یا بهمون بگید چطوری باید انجامش بدیم. نه هر دو تاش با هم!

شبنم : کششو ندارید ؟

اصلاً اگه شما بهتر می دونید که چطور باید انجام بشه، چرا خودتون انجام نمی دین؟

شبنم : شما که کلا ...

 

1 - اگه خیلی احساس میکنین که حتماً باید یه حرفی رو بزنین، حداقل تا آگهی بازرگانی تلویزیون صبر کنین. نه وسط فیلم!
شبنم : به فیلمتون بیشتر اهمیت میدین   

 

1 - کریستف کلمب از کسی آدرس نپرسید. ما هم نمی پرسیم.
شبنم : مگه ازتون کم میشه ؟

 

1 - ما مردا فقط اسم ۱۶ تا رنگ رو بلدیم.
شبنم : مگه کلا چند تا رنگ داریم ؟

 

1 - اگه ما پرسیدیم ”چته؟“ و شما گفتین ”هیچی“، ما هم فرض می کنیم چیزیتون نیست. البته میدونیم که یه مرگیتون هست، ولی به دردسرش نمی ارزه.

شبنم : ای بی احساس ها    

 

1 - اگه یه چیزی می گین ولی نمی خواهین جوابشو بشنوین، پس ما هم یه جوابی می دیم که نخواهید بشنوید.
شبنم : میشه بیشتر توضیح بدین ؟

 

1 - وقتی می خواهیم با هم بریم بیرون، هر چی که بپوشین خوبه. به جون خودتون راست می گم.
شبنم : نگاه نکرده میگید خوبه  

 

1 - لباساتون کافیه.
شبنم : خسیسا    

 

1 - کفشاتون هم خیلی زیاده.

شبنم : خوب نمیخری نخر چرا میزنی ؟

 

1 - اندام ما خیلی هم متناسبه. خپل هم خیلی خوبه.

شبنم : منظورتون همون شکم گندتونه ؟  

 


 خانمای محترم. از اینکه این مطلب رو خوندین متشکرم. 
:thankyou:
ضمناً اگه قراره امشب خونه راهمون ندید،نگران نب اشید.
:13:
بیرون خوابیدن برای مردا مثل پیک نیکه.   
:177::قلیون:

 

نظرات 12 + ارسال نظر

شلاااااااااااااااااااام!
من مرخ عشقم.
اومدم جوجولی نونوچه رو بدزدم
گفته باشم هر کی بیاد تو وب من من مامانشمااااااااااااااااااااااااااااا!

سلام سلام
خوش اومدی عزیزم
باشه مامان جون

نونوچه 1390/03/12 ساعت 14:21 http://nonoche.blogsky.com

این شکلک گردالی نارنجیه خیلی جیگیلیه
دو مین زوم کردم بهش
واسش اسپند دود کن چشم نخوره

حتما

آقا ما مردا جمیعا با هم جمع بشیم و یک صدا به جنابعالی بگیم غلط کردیم که مرد شدیم شما بی خیال ما مردا میشی؟
چه گیری دادی به مردااااااا؟
منم حساااااااااااس

حالا چرا منو میزنی ؟ بچه تنها گیر اوردی ؟

گفتم که لالیم
این که می بینی کیبورده کاری به زبون نداره

ای بابا

داداش آرمان شما دیگه چرا ؟

آفرین شبنم

جواب دادی در حد تیم ملی

دلم حساااااابی خنک شد تو این هوای گرم

سبب خیر شدم

اشتباهم چی بود بگو؟

همون چیزایی که گفتم

نمیدونم میتونی بری ازش بپرسی

ولی من میدونم

برا منکه جواب نداد

حتما روش اشتباهی رو پیش گرفتی

من امتحان کردم.
ولی جواب نداد

ولی من هر دفه امتحان کردم جواب گرفتم

ما که حرفی نزدیم
شما خودتان می برید و می دوزید آبجی!

مردها از روز اول لال بودند
بدتر از اون که نمیشه بشیم

داداش فکر نکنم بانوی عشق اجازه بده شما این حرفارو بزنید

بهار 1390/03/10 ساعت 08:15 http://bahar90.blogsky.com

چه دل پری از زنش داشته
جوابایی که تو دادی خیلی باحال بودن

نه دل پر نداشته داشته شوخی میکرده

سلام
همیشه گریه جواب نمیده.

شاید جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد