هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

معشوق رویایی شما کیست؟

آیا میدانید جای روی زمین شخصی وجود دارد که منحصرا برای شما در سرنوشتتان قرار گرفته است؟

مراحل زیر را برای یافتن معشوقه ی مطلوبتان دنبال کنید...... شاد باشید.


کلیک کنید



عکس بذارید ببینیم


آپلود کنید آدرس بذارید

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر یخی 1390/03/14 ساعت 23:15

سلاااااااااام شبنم جونم
این لینک که حسابی به درد من خورد
کلا به آینده ام امیدوار شدم فقط خدا کنه زودتر بیاد که دیگه طاقت دوریش و ندارم

خوبه

میدونستم مفیدم


چقد از خود راضی شدم

بهار 1390/03/14 ساعت 15:13 http://bahar90.blogsky.com

چرا لوس من کلن معشوق رویایی ندارم به درد گروه سنی من نمی خوره

کلاَ لوسی

بهار 1390/03/14 ساعت 09:37 http://bahar90.blogsky.com

اینا که بدرد ما نمیخوره من نرفتم

لوس

به سینه میزندم سر دلی که کرده هوایت
دلی که کرده هوای کرشمه های صدایت
******
تو سخت و دیر به دست آمدی مرا و عجب نیست
نمی کنم اگر ای دوست- سهل و زود رهایت!
******
-دلم گرفته برایت- زبان ساده ی عشق است
سلیس و ساده بگویم: دلم گرفته برایت...
--------دلم گرفته برایت-------------------------------

دستت مرسی

ولی جواب سؤال چی بود ؟
اصلا رفتی ببینی ؟

مرسییی

این عکسه عشقه من بود
http://s1.picofile.com/file/6753185110/im063.jpg

خوشگله بهت میاد

هیچی آخرش با گریه و ناراحتی از هم جدا میشیم

میگم حتما تو این لینکی که دادم رفتی دیگه

عکس چی داد ؟ خوشگل بود ؟

فعلا" زوده برا منخودت گفتی نه من

لوس نشو این یه شوخیه

حتما امتحانش کردی ( چه شکلی بود ؟؟ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد