هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

راز این چیه ؟؟؟


منم جوگیر شدم اینجارو وبلاگ تفریحی درست کردما !

حالا راز اینو بگید : کلیک کنید

... : ببینیم چند نفر تیز هوش اینجا هستن
... : منبع فیس بوک !!!
... : به مطالب پایین هم نظر بدید دیگه ( منتظرتون هستم )
... : مثلا میخواستم یه مدت بیخیال بشم درس بخونم


3 روز گذشته
... : مثل اینکه کسی نیست بگه این چیه !!!! ( محمدرضا کجایی پس ) ؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر

من عضو جدید وبی شدم که آدرسشو نوشتم
شبنم جون فرشته هستم نه محمدعلی!!!

باشه فهمیدم

نه شبنم جون من فرشته هستم اولین باره تو وبت نظر میدم اما راستشو بگم یه ۱ماهی میشه پستاتو میخونم اونم روزانه اما تا حالا نظر نداده بودم
شرمنده

آدرس وب و آی پی نشون دهنده ی اینه که کی هستی

سلام
روز اول خواستم جوابشو بدم گفتم آخه خیلی آسونه لوس بازیه بخوام جواب بدم
جواب:از هر رنگی 5تا عدده که وقتی رنگو انتخاب میکنیم میفهمه یکی از این 5تا عدده که تو مرحله خونه ها در هر خونه ای از هر رنگی یه عدده که با انتخاب خونه عددو خودمون داریم بهش میگیم
بقیه مرحله ها هم الکیه واسه رد گم کنی گذاشتن

با یه اسم دیگه نظر گذاشتی که مثلا من نشناسمت ؟

بهار 1390/03/17 ساعت 07:33 http://bahar90.blogsky.com

من دقیقن نفهمیدم چی می خواد فقط یه عدد انتخاب کردم مراحلشو گذروندم اخرش اون عدد توی اون دری بود که باز کردم

شیما 1390/03/16 ساعت 23:47

من عدد مد نظرمو کلیک کردم ممکنه این راز تو طوری برنامه ربزی شده باشه که با اولین کلیک روی یه خونه جواب منو بده

بابا به جای این کارا برو درستو بخون خواهشا
من که شدیدا زدم به درس خوندن

درس

یک نفره به من میگه معتاد
می بینم که شما هم مثل من نمونه بارز این اعتیاد هستید

من تو ترکم داداش

حالا راز این لینک چیه ؟

یکی 1390/03/16 ساعت 01:16 http://تو باغچه

جالب بود ولی این که جوابش تابلوئه. نمی گم مزش نره!!
اوه، راستی گفتی درس. من برم درسمو بخونم که رو هواس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد