هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

وقتی ...

وقتی تو خودت گیر می کنی 

وقتی همه چیز برات میشه یه سوال ! ( همون سؤال همیشگی )

وقتی توی تکرار صحنه ها اسیر میشی

وقتی اونقدر خسته میشی که حتی از فکر کردن به فکر کردن هم بیزار میشی

وقتی کسی نیست که بفهمه چی میگی ( خودمم نمیفهمم چی میگم )

وقتی مطمئنی ! اونی که امروز می آد فردا میره ... ( مخاطب خاص )

وقتی مجبوری خودتم گول بزنی 

وقتی حتی شهامت خیلی چیزها رو نداری !!!

وقتی می دونی هیچ کس و هیچ چیز خودش نیست

وقتی می دونی همه چی دروغه ( زندگی دروغه )

وقتی می دونی که نباید به هیچ قول و قراری اعتماد کنی

وقتی می فهمی که نباید می فهمیدی ...

وقتی روزگار یادت میده که باید سوخت و ساخت

وقتی می خندی به اینکه کارت از گریه گذشته 

وقتی قراره هیچ چی جای خودش نباشه

وقتی منتظر یه اتفاقی و اون اتفاق هیچ وقت نمی افته ... ( یا خیلی دیره ... )

وقتی نباید اونی باشی که هستی

وقتی بهت می فهمونن دوست داشتن یه معاملست !

وقتی تو رو بخاطر صداقتت محکوم می کنن

وقتی خوشحال میشن که غرورت بشکنه 

وقتی حرفاتو فقط دیوار می فهمه !

وقتی................................


نظرات 15 + ارسال نظر
یکی 1390/03/21 ساعت 18:11 http://cloudy2010.blogsky.com

وقتی شما اینقدر وقتی هات تلخن ...
من می نویسم برات که
دختر عزیز ... خانم
اینقدر بدبین ننویس ... زندگی کلا دروغ نیست
شیرینی رو از کائنات بخواه ...
گاهی لازمه خیلی چیزها رو فراموش کنی ... گاهی لازمه شکستن ها رو بپذیری
گاهی لازمه یه کم محدوده دیدت رو وسیع تر کنی و واقعیت های بیشتری رو ببینی

من فقط تلخی هاشو دیدم

همش که دانلود میشه چی رو میگی دانلود نمیشه؟
خبر بده.باشه عزیزم

شد


سلام شبنم خانوم
خوبید ؟
راستی از من سوال کرده بودید اومدم جواب بدم
سوالم چی بود ؟
این:کاش زندگی مثل CTRL+Zبود؟
جوابشو بگم .......
نمیگم..........
بگم
نگم
باشه میگم
اینه که.........................................................................................................................
نمیگم.
اها راستی وبلاگ توپی داری من که حال کردم اگه بشه به ما هم یه سری بزن .
نترس سرتو نمیشکونم باشه شبنم جون. مرسی

الآن مثلا میخواستی بگی دوتا آواتار داری ؟

باشه بابا فهمیدیم

بابا آواتار قشنگ


سلام شبنم خانوم
خوبید ؟
راستی از من سوال کرده بودید اومدم جواب بدم
سوالم چی بود ؟
این:کاش زندگی مثل CTRL+Zبود؟
جوابشو بگم .......
نمیگم..........
بگم
نگم
باشه میگم
اینه که.........................................................................................................................
نمیگم.
اها راستی وبلاگ توپی داری من که حال کردم اگه بشه به ما هم یه سری بزن .
نترس سرتو نمیشکونم باشه شبنم جون. مرسی

وایییییییییییییییییی

پلاک ۱۶ 1390/03/18 ساعت 11:19

سلام شبنم جان

ممنون از حرفای قشنگت
انشالله خدا خواهر گلتو هم شفا بده

ممنون که اومدی

حالا آخر این وقتی وقتی گفتنا چی میشه؟
اینقدر گفتی وقتی وقتی که آدم همش دنبال میکنه ببینه تهش به چه جمله ای میرسه...

ولی بر میخوره به سه نقطه که هزاران حرف توشه

آخرش میشه وضعیت الآن

مجتبی 1390/03/17 ساعت 13:07 http://loves20.blogfa.com

سلام ابجی نازم
بازم که دلت پر
اینجا فقط تو نیستی که مشکل همه به نوعی مشکل دارن
اصل کار اینه یه مشکل رو ا یه مشکل دیگه قاطی نکنی
زندگی دروغ نیست ما دروغی زندگی میکنیم
یه جورایی میفهمم چه حسی داری برای من اتفاقافتاد اما بعد از اون همه فکر و غصه هیچ چیزی نصیب ام نشد جز افسوس وقتی که ازم گرفته شد

به به سلام
چه عجب !!! از این ورا !!!!!!!!!!!!

دل کی پر نیست ؟ همه مثل همیم

حسین 1390/03/17 ساعت 08:16 http://1w1p.blogsky.com

سلام یه مطلب آپ رکدم فکر کنم بی ربط به این آپت نباشه.

خدا با ماست

ZiZoOo 1390/03/16 ساعت 23:10 http://qabeax.persianblog.ir

.
.
.
.
.
.
.
امیدوارم از تجربه اش درس بگیریم .....


البته من تجربه نکرده درس گرفتم

اگه همش تجربه بشه به قول خاله به خود کشی میرسیم آبجی

ZiZoOo 1390/03/16 ساعت 23:09 http://qabeax.persianblog.ir

......
......
......
هی
هی
.
.
.
.
.
این پستت به دلم نشست .



نه بخاطر تجربه کردنش
به خاطر اینکه حرف مهمی زدی

نیاز به تجربه نیست حرف دله

SNIPeR 1390/03/16 ساعت 22:24 http://www.esnayper.blogsky.com/

شبنم جان میدونم شرایطت سخته ،
ولی با توجه بهش سخت ترش نکن ،
بزار زودتر بگذره ...

اوهوم

بهار 1390/03/16 ساعت 19:23 http://bahar90.blogsky.com

نونوچه 1390/03/16 ساعت 14:40 http://nonoche.blogsky.com

چقدر اوضاعت بیریخته
داشتم به خودکشی میرسیدم
قووووووووووووووفوووووووووووووووونت بلم... این نیز بگذرد ناناحن نباش

آره خاله جون میگذره

الهی برات بمیرم شبنمی جون

خدا نکنه

وقتی تو درس نمی خونی
وقتی سرت فقط تو نته
وقتی روزی ده تا پست میزنی
.
.
میشی همون که فردا زار میزنه بخاطر افتادن از درسا

ای خدا ...

داداش بعضی حرفا باید زده بشه

درس هم جای خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد