هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

2:38


دوستان توجه کنید

اونایی که ترسو هستند

اونایی که بیماری قلبی دارند

اونایی که هیجان براشون خوب نیست

و اونایی که مشکل روحی دارند

روی لینک زیر کلیک نکنند


(18 +) کلیک کنید

نظرات 27 + ارسال نظر

khodamo vase ye chize maskhare Amade kardam, khodayi maskhare nabud, tarsidam

پس ایول من

وااااااااااااااااای چه جالب بود

کلی خندیدم شبنم

راستی میگم بابت لواشکا ممنون
همشو من خوردم
آخه خیلییییییییییی خوشمزه بودن

شما هم از لواشکا خوردین ؟

الان بگم بمیری ایشالله ناراحت نمیشی؟؟؟!!! :دی
این چیــــــــــــــــــــــــــــــــــه آخه!!!!!؟؟؟؟
شانس آوردم تازه رفته بودم دستشویی!!!! :))

هر بلایی هم سرت میومد حقت بود
خب میخواستی دنبال سایت های 18+ نری

immortal 1390/03/25 ساعت 16:49 http://jangavaran.blogsky.com

باید میترسیدیم؟!

فکر نکنم


اصلا چند سالته ؟

یاسر 1390/03/25 ساعت 14:59 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام شبنم جووووووووووووووووووووووون
من بعد یک ماه امتحانا به روزم.
حتما بیا سر بزن. نظرهم بده.

حتما میام ولی مگه باید نظر هم بدم ؟

آخه این چیه
موهاش چرا اینچوریه،حداقل یه شونه رو موهاش میکشید بعد میومد توی اینترنت مردمو میترسوند
دندوناشو،تو ولایتشون مسواک نیست
چیه این دندونای دراز و زرد
یکی خوشگل تر میذاشتی
کی اینو میگیره؟

دفه بعد برای شما و داداش آرمان عکس یه دختر جذاب میذارم !!!

خوبه ؟

شیطون شدید همه

همچین نوشته اونایی که مشکل قلبی دارن
اونایی که فلانن
آدم میگه این لینکه چیه

مزش به همینشه دیگه

Nima 1390/03/24 ساعت 13:34 http://popcrazy.blogsky.com

یادم رفت بگم !
این عکس رو دیدم یادم آبجی ........... افتادم!

کدوم آبجی ؟

مجتبی 1390/03/24 ساعت 13:18 http://loves20.blogfa.com

سلام
یه عکس دختر خانوم محترم برداشتی دو تا دندون گرگ واسش گذاشتی
اخه من از شما می پرسم چرا عده ای سعی دارن که چهره ی این خانوم چنین نمایش دهند
که اذهان عمومی ایشان را با دختر اقای دراکولا اشتباه بگیرن

ابجی شمارش رو داری؟


فکر بد نکنی میخواستم یه عکس جدید ازش بگیرم برای بچه که میان خونمون از هیچ کسی حساب نمیبرن

حتی از شما هم حساب نمیبرن ؟

سلام
ببخشید با این قالب آشنایی نداشتم فکر میکردم نظرات برای هر پست در پایین مطلب قرار داره به همین دلیل نظرمو در اون قسمت درج کردم

سلام

مشکلی نیست

نونوچه 1390/03/24 ساعت 12:38 http://nonoche.blogsky.com

هه هه هه هه شبنمم از دست رفت...
ای جاااااااااااااااااااااااااانم... من دنبال این سوسول بازیا نیستم

خاله جان این که سوسول بازی نیست

حالا آبجی نمیشه بجای این عکسه یه عکس پرنسسی دختر شایسته سالی چیزی میذاشتی ؟
ما هم دعای خیرت میکردیم.

خدا کنه بانوی عشق این کامنت رو نخونه وگرنه روزگارم سیاهه

از دست شما داداش شیطون

نه
من که اصلا اهل این چیزا نیستم
کرگدن عاشق و سایت های +18
زبونتو گاز بگیر

بله کاملا مشخصه
من که چیزی نگفتم

ستوده 1390/03/22 ساعت 22:52

پسرم دوسالش هست .
باید اسم این پستت را بذاری +40 اینجوری دیگه کوچولوهای وبت نمیرن سراغش تا بترسن .
قابل توجه کسانی که ترسیدن

زدم 18+ اونوقت اکثرا اونایی که زیر 18 هستن سر زدن

گفتم اینچیه که شبنم گذاشته
اونم +18
وقتی +18 رو دیدم گفتم شبنم از دست رفت
فرتی روش کلیک کردم
اصلا انتظار اینو نداشتم

الآن معلوم شد کیا دنبال سایت های 18+ هستن

بهار 1390/03/22 ساعت 17:09 http://bahar90.blogsky.com

هم ترس بود ولی چندش هم بود قیافش خب سه ثانیه بیشتر نمیشد بهش نگاه کرد

نه اینجور که تو گفتی ترس بوده

دس خوش

پا خوش

صبا هم خوشش اومد
نسترن چی؟
وجدادن شما دیگه کی هستین

آره خوششون اومد
تازه وقتی بابام اومد صبا برق اتاقو خاموش کرد به من گفت آبجی بابا رو صدا میکنم بزن ببینه ( مثلا فضا رو ترسناک کرد )


میخوای دوام کنی

بله که دعوا میکنم

اصلا ببینم واسه چی به سایت های 18+ سر میزنی ؟ ها ؟

ستوده 1390/03/22 ساعت 14:53

خیلی زشت بود جیغش به کنار قیافه زشتش را چیکار کنیم .
پسرم وحشت کرد

پسرت چند سالشه ؟
آبجیه من 7 سالشه نترسید خیلی هم خوشش اومد

فرشته 1390/03/22 ساعت 13:03

خیلی مسخره بود منو باش که فک میکردم یکم هیجان دپرسی امتحانارو کم میکنه

کم نکرد ؟
حتما شب خوابت نمیبره


خیلی باحال بود

منکه اصلا نترسیدم

عاشقه هیجانم

آره خیلی باحال بود

صبا و نسترن هم خیلی خوششون اومد

بهار 1390/03/22 ساعت 09:34 http://bahar90.blogsky.com

الآن از ترس بود یا ناراحتی یا چندشی ؟

Nima 1390/03/22 ساعت 08:49 http://popcrazy.blogsky.com

چقدر ترسیدم.

وجدانن ؟

ترس نداشت که

نصف عمر شدم این دیگه چی بود ابجی!

شما دیگه چرا داداش

خوب ندادی اینو.
باید یه چیز دیگه براش مینوشتی.
همونی که برا من نوشتن به یه نیت دیگه رفتم تو و ....

نه بابا زشته

اینجوری بهتره

دیگه کسی نمیتونه شکایت کنه من قبلش هشدار دادم

تازه 18 + گذاشتم

باید اول به شناسنامشون نگاه کنن بعد برن لینکو ببینن

اصلا ببینم خودت چرا رفتی ؟ تا اونجا که یادمه به 18 نرسیدی !!!

SNIPeR 1390/03/22 ساعت 03:19 http://www.esnayper.blogsky.com/

مریضی ؟
پاک کن پستو ...

دلیلی برای پاک کردنش نمیبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد