هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

اومدم معذرت خواهی


سلام عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزای دلم

ببخشید چند روزی نبودم

عمه جون معذرت ، نظراتتونو خوندم

مرسی که به یادم بودید

یه دنیا برام ارزش داشت

و بقیه دوستان ببخشید یکی یکی نام نمیبرم

عمه جون نماینده ی بقیه دیگه

این خواهر زاده ی من ( نونوچه ) کوشش پس ؟

برم با ناخونگیر بکشمش برگردم


خب دیگه فعلا بای

نظرات 11 + ارسال نظر
mehran 1390/07/07 ساعت 17:42 http://mehran1988.blogsky.com

نوشته هایت چون از دل می آید به دل مینشیند ...

ممنون
خوش اومدین مهران خان

گل پسر 1390/07/04 ساعت 19:21 http://weblogs.blogsky.com

گل این پست حرف حق بود

یه نکته این قسمت نظر دهی با گوگل کروم مشکل داره چکش کنید.
موفق باشین.شاد می نویسی.

مرسی که اومدی

وبلاگ من کلا با مهم چی مشکل داره با موزیلا خوبه

az mozilla firefox estefade konid

[ بدون نام ] 1390/07/03 ساعت 19:22

دوستت دارم. برام دعا کن

چی شده عزیزم
نبینم ناراحتی
چشم حتما دعا میکنم هرچی هست حل بشه

باشو 1390/07/03 ساعت 15:24

سللللللللللللاااااااااممممممممممم دخترگلم توهستی شوروحال وبت عالیه .من طفل دبستانم بیابهم سربزن بووووووووووووسسسسسس
هزارتابووووووووووس فقط بیا دلمو خوش بکن باشه؟

باشو 1390/07/02 ساعت 20:41

سلام شبنم جونی جونم ممنون بهم سرزدی بوس بوس
قربونت برم باوفادخترم نازتوبرم

ذوقیدم

ستوده 1390/07/02 ساعت 14:47

اون فال پایینیت هم که خوب سر کارمون گذاشت جوری که ول کنمون نبود تا اینکه مجبور شدم وبت را ببندم تا از دست سوالاتش خلاص بشم

فرار کردی ؟

ستوده 1390/07/02 ساعت 14:46

سلام شبنمی
هر جا هستی خوش باشی .
مهم این هست که الان اینجایی

سلام عزیزم بوس بوس


مرسی و همچنین

باشو 1390/07/01 ساعت 15:34

سلام اتحاد بچه هامو میبینی؟ خداراشکر همه تون باهم خوبین چش حسود کورشه

اسپند دود کنید

حسین 1390/06/31 ساعت 17:16 http://1w1p.blogsky.com

سلام
چی شد؟
اسم مامان نونومو که میاری اسم منم باید بیاری.
مگه میزارم مامان نونومو بکشی.
خودمو میندازم جلوش ناخونگیرت به من بخوره

جوجو حسین تو دیگه هیچی نگو که از دستم شاکیم
باهاتم قهرم که اسمتو نگفتم

باشو 1390/06/31 ساعت 14:18

سلام شبنم جونی حالت خوبه .کم کم داری برای دانشگاه اماده میشی .گلم انشالله موفق باشی وسربلند.می بوسمت

سلام عمه

آره دیگه دانشگاه شروع شد

بهار 1390/06/30 ساعت 22:25 http://bahar90.blogsky.com

عزیزم میتونی به جای ناخن گیر از راهنما های توی وبلاگ من برای کشتنش استفاده کنی

اونا خیلی خطرناکن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد