هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خـــــــــــوشالـــــــــــــــــــــــــــــــــــم


سلام Hello


امروز خیلی خوشحالم Happy Dance

یه دوستو بعد از 6 سال پیدا کردم

دوستی که از روز اول زندگیم باهام بود ( صبح تا شب ) حتی موقع خواب

ولی تو 14 سالگی جدا شدیم

دیشب بهم زنگ زد به من زنگ بزن

اتفاقی شماره ی قدیمیمو که اونم اتفاقی روشن بودو پیدا کرده

خیلی ذوق کردم


به قول دوستان بعداً نوشت !!!

دیروز از صبح بعد از کلاسِ دانشگاه پیش دوستم بودم

خیلی روز خوبی بود

کلی حرف زدیم

به اندازه 6 سال دوری با هم حرف داشتیم

ولی حرفا تمومی نداره که

یه چیز منو ناراحت کرد تو عروسیه هیچ کدوم از دوستام نبودم

ما اونجا که بودیم 10 تا دختر بودیم که هم سن بودیم ( حالا کاری به بقیشون ندارم )

همه شون ازدواج کردن

اما چون از من خبر نداشتن نتونستن منو خبر دار کنن ( دعوت نکردن )

همین 4 روز پیش عروسیه یکیشون بود

اگه یکم زودتر پیدام میکردن میتونستم برم

حالا ندا ( دوست عزیزم ) میگه شبنم ترشیدیم رفت آخه از اون 10 نفر فقط منو ندا مجردیم

و یه چیز دیگه که ناراحتم کرد این بود هیچ کدومشون درسو ادامه ندادن ( انگاری دنبالشون کردن شوهر کنن ) بابا بیخیاله شوهر اول درس

خب این فقط نظر من بوده انگار ( اون 9 نفر که درسو گذاشتن کنار )

حالا بیخیال هر کس یه جوره دیگه

ولی درکل خیلی بهمون خوش گذشت

ظهر رفتم خونشون ناهار ( مامانس کلی ماچ و بوسه و بغل و ... ) آخی ( مامانش اینقده مهربونه ... ) منو دید گریه کرد از خوشحالی

صداشو در نیارینا ( منو ندا هم کلی گریه کردیم )

دیگه چی بگم ؟؟؟؟

هیچی دیگه سرتون درد اومد

بای بای

نظرات 8 + ارسال نظر
shahin 1390/07/17 ساعت 08:29 http://www.h22shahin.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر بزنی

محسن 1390/07/16 ساعت 01:05

سلام وبلاگ قشنگی داری اگه ازدانشجوهایه پیام نور شهر مایی همون شال خوشحال میشم یبینمتون. حتما باهام تماس بگیرید.... میتونم باهم همکاری داشته باشیم.. 21 093957177

سلام ممنون
بله منم دانشجویه پیام نور هستم
اما شهر شال نه یه جا دیگه

ستوده 1390/07/15 ساعت 10:57 http://saba055.blogsky.com/

چه خوب که تونستی دوستت را پیدا کنی .
از بودن با او لذت ببر عزیزم

باشو 1390/07/13 ساعت 22:52

سلام شبنم جون خوشحالم که توموفقتر بودی تواون ۱۰نفر انشالله موفقیتت هرروز بیشتربشه دخترم

ببخشید اشتب نظر دادم
شرمنده
دیگه حواس نمونده
خودت به بزرگیت ببخش

باشو 1390/07/12 ساعت 18:59

سلام شبنم جونی مردم ازفضولی چی شد دوستت حضوری اومد دیدیش؟ چیگفت خوشحالت کرده ؟ خداکنه
مراقب خودت باش خوش وخرم باشی عزیزکم.بوووووووس

یاسر 1390/07/11 ساعت 02:11 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام شبنم خانوم
اره . دیگه خیلی کم میام وبگردی.شرمندم.
ولی بازم گاهی سر میزنم.اینم جای شکر داره

به به سلام یار بی وفا
همین که فراموشمون نکردی شکر

باشو 1390/07/10 ساعت 13:57

سلام .خیلی کیف میده ادم یهو میشه ۱۴ساله یاهرسنی که گم میشه چون گمشدن دوطرفه س درحقیقت عزیزم توهم براش گمشدی خیلی خوشحالم بعدبنویس که چقدرفرق کردید اون چی شد ایا مثل تو به مرحله ای رسیده یانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداکنه ازت عقب نباشه

سلام عمه جون
آره منم خیلی کنجکاو بودم که بدونم چه اتفاقایی افتاده
هی ازش سؤال میکردم
آخر گفت چقد سؤال میکنی خانم فوضول صبر کن میخوام حضوری بهت همه چیزو بگم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد