هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سلام دوستای گلم


سلام به دوستایه همیشگی


چندتا معذرت بدهکارم

یکی اینکه مطالبم دیگه اونجور که باید نیست ( معذرت )

دوم اینکه نظراتم از این به بعد بعد از تایید نمایش داده میشه ( معذرت )

سوم اینکه هر روز نمیتونم سر بزنم ( واسه همین نظراتم تاییدی شده ) ( معذرت )


حالم خوبه اما روزگار اونجور که باید باشه نیست

از مشکلات نمیخوام بگم چون همه مشکل دارن

حالا یکی مثل من نمیتونه باهاشون کنار بیادو کم کم داغون میشه یکی هم میتونه بجنگه و پیروز میشه


خلاصه اینکه میگذرونیم چون بخوایم نخوایم میگذره

همینه که هست ( میخوام بخوام نمیخوام هم مجبور بخوام )


و چند تا تشکر

اول به خاطر اینکه بهم سر میزنید ( ممنونم )

دوم : کاوه جان ممنون بابت شعر قشنگت ( بازم از این کارا بکن )

کاوه چرا همش توش نسیم داره ؟

یه شعر بزار توش شبنم داشته باشه

یه شبنم عاشق ، یه شبنم مهربون


و در آخر

بای بای

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
مطلبت رو خوندم ،فقط امیدورام وبلاگ منو هم قابل بدونی و سر بزنی
منم آپ شدم
اگه قابل دونستی سر بزن
مرسی

سلام سلام

چشم حتما سر میزنم
همین الآن اومدم

باشو 1390/07/26 ساعت 22:34

سلام شبنم جونی خیره انشالله .هروقت حال وحوصله ووقت داشتی به من سربزن من توقع ندارم بامشغله درس ودانشگاه بهم دائم سربزنی ولی وقتی بیای خوشحالم میکنی فراوان

سلام عمه جونی

مشکل اینجاست که روزا اینترنت ندارم
البته تا چند روز دیگه میگیرم


الآن ساعت ۱:۱۴ بامداد

بهار 1390/07/26 ساعت 18:03 http://bahar90.blogsky.com

عذر خواهیت پذیرفته شد
به نسیم حسودی میکنی

آره دیگه

حتما به کرگدنی هم میخوای دیر به دیر سر بزنی
آره؟آره؟آره؟

سلام
نه کرگدنی بهت سر میزنم

توکه عاشق شدی دیگه ...

کاوه 1390/07/23 ساعت 14:51

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد