هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آقایان بخوانند


07400000 با رویی گشاده به خانه بروید و تلخی ها و ناراحتی های بیرون را به منزل نبرید .


07000000 هرگاه همسرتان را می بینید لبخند بزنید .

نظرات 6 + ارسال نظر

شبنمی جان این پست هات را که میخونم داغم تازه میشه وعذاب وجدانم زیاد .
این روزها از بس خسته هستم خیلی به عشقم غر میزنم مخصوصا دیروز که کلی به خاطر اون سوالات مزحرف امتحانی اذیتش کردم .
خیلی ناراحتم که چرا همسر گلم را ناراحت کردم امروز کلی به خاطر همین به بچه ها غر زدم .
میدونی من همیشه خندانم ولی مدتی هست بد اخلاق شدم انشالله که خدا کمکم کنه خوب بشم .مرسی عزیزم .
راستی یک سوال خصوصی بپرسم جوابم را میدی ؟

پیش میاد دیگه

حتما داداش درک میکنه

بله بپرس عزیزم جواب میدم

باشو 1391/02/09 ساعت 18:19

سلام سلام...به مجرداومتاهلا...بابا پزنیایم.مگه میشه ادم ناراحت باشه ونیادتوخونه وبه همسرش نگه؟ پس همسریعنی چی ؟=همدل همراه همسفر همدم ودراخرضربه گیر...میگی نه ؟متاهلا راستشو بگین شبنم جونموگیج نکنین ...چه اشکالی داره ادم حرف دلشو غمهاوشادیهاشو به نزدیکترین وصمیمی ترین فردزندگیش بگه ...وهمینطورخانوم خونه

احسان 1391/02/09 ساعت 12:59 http://ehsanhp.blogsky.com/

شبنم این کد رای گیری رو چجوری به وبت اضافه کردی؟ چون توی پارس تولز فقط برای میهن بلاگ و بلاگفا مثال زده! برای بلاگ اسکای چجوری تغییرش دادی؟

امید 1391/02/09 ساعت 09:36 http://garmak.blogsky.com/

مگر چاره ای دیگه هم داریم

و چه خوش آیند است بوسه ای بر لبان او... وقت خداحافظی های سحرگاه

ژینوس 1391/02/08 ساعت 21:08 http://zhinoos.blogsky.com

واااااااااااای این آقای خونه رو نگااااااه کن!!!
شبنم منم میخواااااام

آقای خونه میخوای ؟ از من میخوای ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد