هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

محبت

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم :

هرگاه بنده ، به چهره ی همسرش و همسرش به چهره او بنگرد ، خداوند به آن دو با نگاه مهر آمیز می نگرد ، و هرگاه دست یکدیگر را بگیرند ، گناهان آن دو از لای انگشتانشان فرو می ریزد .

 

امام صادق علیه السلام :

هرکس از دوستان ما باشد به همسرش بیشتر اظهار محبت می کند .

 

راه روشن :

  • بزرگترین رمز همسرداری و بهترین کلید حل مشکلات زناشویی اظهار عشق و علاقه به همسر است .
  • زن به اندازه ای که طاقت دارد ، باید به شوهر ابراز علاقه کند و شوهر نیز نسبت به زن باید همین طور باشد .

 

نظرات 5 + ارسال نظر

اینو خوب اومدی
خدایی هر چی این امامای ما میگن حقه

عزیزم این درس را من خوب بلدم ولی گاهی زیادی از حفظش میکنم وبعد میبینی طرف زیادی تو را لوس میکنه و همیشه ازش توقع داری.
مرسی شبنمی جان تا میتونی از این پست ها بذار برای من سرگردان که تو این مدت در برزخ هستم حرف های آموزنده ای هست .
مرسی

من به راهنمایی های شما نیاز دارم خانم معلم

شما استادی
من کنار شما که ...

ژینوس 1391/02/10 ساعت 16:07 http://zhinoos.blogsky.com

ایول به این دین ما...

بله ایول زیادی حرف میزنه

کرگدنی 1391/02/09 ساعت 20:21

من که طاقتم تو ابراز محبت خیلیه

خوش به حال طرف

خودم 1391/02/09 ساعت 20:16

شبنم جان در مورد پست قبلی بگم که جالبه
اینجوری ادم بیشتر کنجکاو میشه که چی هستش که خانما باید بخونن یا بالعکس که مثلا من نمی تونم بخونم
در مورد احدایث از بزرگان و ائمه هم کار قشنگیه
ولی اگه مثلا یه موضوعی باشه که بعدش یه حدیث بگی اینجوری نشون میده که در زندگی هم کاربرد داشته
در مورد آمارگیر یو فک کنم نظر نجی که شست رو به بالا و پایینه بگم که اگه میخای واس هر پست جداگانه نظر ثبت بشه باید بری تو قسمت آخر نظراتت بزاری که واس همون پست انتخاب بشه

خب اگه الآنم دقت کرده باشین این ها به هم ربط داره
یعنی حدیث روز و آقایان و خانم ها دقیقا توی یک موضوع و بهم مرتبط هستن

این آمار گیرو همینجوری گذاشتم
باید برش دارم
به قالبم نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد