هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خانم ها بخوانند


بساط چایی صبحانه را طوری تمیز و با سلیقه بچینید که شوهر با میل و رغبت برای صبحانه در سفره حاضر شود .

اگه موضوعات رو یه نگاهی بندازید میبینید که موضوعاته : ( سخن روز - آقایان بخوانند - خانم ها بخوانند ) به لیست موضوعات اضافه شده و مرتب هم به روز میشه ، خب حالا خواسته ی من از شما دوستای گل اینه که حتما بخونید و حتما حتما حتما نظرتون رو درمورد پست بدید ، این خیلی برام مهمه ، چون نظرات شما نشأت گرفته از تجربیاتتونه ، مخصوصا اونایی که ازدواج کردن

نظرات 5 + ارسال نظر

اینو قبول ندارم این حرف مال قدیمه چون تو این زمونه مردم تا بوغ سگ کار میکنن
به جان خودم شغالا پیش ما ادما کم میارن که چه جوری این ادما تا صبح کار میکنن
به نظرم اگه صبح یه جای دپش واسه خوابیدن شوهرشون ترتیب بدن بهتره

سلام شبنم جان .
حرف زیبایی زدی ولی این برای کسی خوبه که شوهرش را پای میز صبحانه میبینه نه ما که روزهای تعطیل هم سر کاره وصبح کله سحر هم میری ونصف شب میاد .
هر وقت تو میزی برای صبحانه دیدی ما هم میبینیم

آخی

داداشی حسابی خسته میشه پس

ژینوس 1391/02/10 ساعت 16:05 http://zhinoos.blogsky.com

ایششششش

بی احساس

کرگدنی 1391/02/09 ساعت 20:19

همینو واسه ناهار و شام اجرا کنید عالی میشه

باشه بهش میگم

کرگدنی 1391/02/09 ساعت 20:18

من که اصلا اهل صبحانه خوردن نیستم
به هیچ وجه

چرا ؟ خوبه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد