هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

زیبا ترین عبارت ها


امام صادق علیه السلام :

وقتی کسی را دوست داری به او خبر بده .



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم :

این سخن مرد به زن که : دوستت دارم هرگز از دل زن بیرون نمی رود .



اگه موضوعات رو یه نگاهی بندازید می بینید که موضوعاته : ( سخن روز - آقایان بخوانند و خانم ها بخوانند ) به لیست موضوعات اضافه شده و مرتب هم به روز میشه ، خب حالا خواسته ی من از شما دوستای گل اینه که حتما بخونید و حتما حتما حتما نظرتون رو درمورد پست بدید ، این خیلی برام مهمه ، چون نظرات شما نشأت گرفته از تجربیاتتونه ، مخصوصا اونایی که ازدواج کردند


راه روشن :

نبی اکرم صلی الله علیه و آله وسلم غیر از اینکه ابراز علاقه می کردند ، در انتخاب نام ، الفاظی را انتخاب می کردند که بار عاطفی داشته باشدروانشناسان اینها را کوچک های بزرگ می دانند . واقعا وقتی می خواهیم شوهرمان یا همسرمان را صدا بزنیم با یک نام مهر آمیز ، آغشته به محبت صدا بزنیم ، او را به فامیل صدا نزنیم ، اینجا که اداره نیست ، اسمش را بگوییم ، تازه اسمش را هم به محبت آغشته کنیم .



نظرات 4 + ارسال نظر

الحق که همینه

امیدوارم با این حرف های تو یه زندگی شیرین داشته باشم
البته کی لیاقت منو داره؟!

سلام شبنمی مرسی از این مطالب خوبت حداقل از مال من که بهترن که همش چرت وپرت مینویسم .
من آقای خونه مو به آخر اسمش همیشه یک جان اضافه میکنم حتی جلوی دیگران مثل ...جان

الناز 1391/02/14 ساعت 17:11 http://elel.blogsky.com

به شدت موافقم شبنم

امید 1391/02/13 ساعت 16:27 http://garmak.blogsky.com/

کلاغه گفت یه خبرایی است
ولی من باور نکردم

چه خبرایی ؟

شایعست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد