هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خانم ها بخوانند


ali-mahsa آن چه در خانه می گذرد ، امانت است ، روا نیست که آن چه میان همسرتان می گذرد به دیگران بگویید .


... : توی ساختمون ما خانواده ای زندگی می کنه که خانومه اصلا این موضوع رو رعایت نمی کنه ، به غیر از اینکه وقتی میریم خونش داستان برای تعریف داره ، وقتی دعواشون میشه عالم و آدم میفهمن اینا دعواشون شده و دقیقا میفهمن سَرِ چی بوده ، مثل امشب ، صداشو توی ساختمون که هیچی توی کوچه هم کاملا واضح شنیده میشد . اما اصلا صدای مرد شنیده نمیشد . فکر کنم آقاهه یه گوشه از دست خانوم قایم شده بود و خانوم مدام داد می کشید . دلم برای بچه ی کوچولوش سوخت ، گریه میکرد

نظرات 5 + ارسال نظر
ژینوس 1391/02/19 ساعت 19:14 http://zhinoos.blogsky.com

منم چیزی که بدجور اعصابمو خورد میکنه، همین بچه هه ست

آره هم بچه ی خودشون هم بچه ی همسایه دیوار به دیوارشون

جفتشونم از ترس همش گریه میکردن

من اصلا سعی میکنم در برابر عصبانیت خانمم بخندم ولی صدامون از در اتاق بیرون نمیره.دخترم جیران نیز با همه بچگیش از این کارمون خندش میگیره.حتما با خودشمیگه دعوای اینا رو باش.
راستش چند آهنگ شاد جنوبی بوشهری در آدرس زیر قرار دادم .دانلود کن و نظرتون رو بگید:
www.geiran.mihanblog.com

دعوا که واسه همه هست ، بستگی داره که چقد شخصیت و درک داشته باشیم که بتونیم عصبانیت رو کنترل کنیم و منطقی ...

کلا انسان باشیم


دانلودیدم
خوب بودش

سلاااااااااااام
چطوری مطوری؟؟

با این نظریه کاملا موافقم
همین کارا رو میکنن دعوا میشه دیگه
بچه های بدبخت چه گناهی دارن

بیچاره بچه ی کوچولوشون ، صدای گریه ش میومد . معلوم بود حسابی ترسیده

خیلی کار این خانمه زشته .
ما حداقل اگر عصبانی میشیم البته من نمیذاریم صدامون را کسی بشنوه .
شوهری من که صداش در نمیاد عزیزم

خانم معلم خطرناک شدیا

یه چیزایی شنیدم

امید 1391/02/17 ساعت 11:54 http://garmak.blogsky.com/

اقاهه قایم نشده بود
بلکه سنگر گرفته بود
چون وقتی خانما عصبانی می شوند فرق شوهر را با شویت نمی دانند

داداشی انگاری توی این مورد تجربت بالاستا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد