هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

نگاه پر مهر


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :

وقتی مرد به زن خود با محبت می نگرد و زنش به او با مهر می نگرد ، خداوند به دیده رحمت به آنها می نگرد .




امام صادق علیه السلام :

از اخلاق پیامبران - که درود خدا بر آنان باد - همسر دوستی است .




راه روشن :

زن و شوهر هرچه بیشتر به هم محبت کنند ، زیادی نیست . آنجایی که محبت هرچه زیاد شود ، ایرادی ندارد ، محبت زن و شوهر است . هرچه به هم محبت کنید خوب است . اعتماد هم محبت می آورد . محبت زن و شوهر ، جزء محبت های خدایی است ، هرچه بیشتر شود بهتر است .



... : البته این حرف فقط توی خلوت های زن و شوهری درسته . تورو خدا توی جمع رعایت کنید . شما خوشتون میاد عشقولانه بشید اما بقیه خوششون نمیاد . احساس راحتی نمی کنن . ای بابا

واسه خودم پیش اومده. وقتی همچین چیزی رو می بینم سریع اونجارو ترک میکنم. معنی نداره ...

مثلا میخوان همه بفهمن اینا چقد به هم علاقه دارن . ایـــــــــش

نظرات 7 + ارسال نظر

ما که نگاهمون از بس پر مهره لبریز شده کسی نیست جمعش کنه .
هر کس میخواد بیاد اینجا

شدیدا با اون پاراگرف اخریت موافقم

والا به خدا

هرچیزی حدی داره جایی داره

اصلا چه معنی داره جایی که مجرد هست ...

ژینوس 1391/02/19 ساعت 19:13 http://zhinoos.blogsky.com

من فعلا این چیزا رو نمیخونم... بده بچه م خب....

تو که نخوندی از کجا فهمیدی واسه سنت خوب نیست ؟

ای شیطون

امید 1391/02/19 ساعت 11:32 http://garmak.blogsky.com/

نه ابجی این درس عملی برای نابلد هاست

بده مجانی کلاس براشون میذاریم؟

عه !!!! داداشم شما هم ؟ !!!

نه داداش نیاز به کلاس نیست . دیگه همه استاد هستن

آره خب خیلی ضایع ست جلو دیگران اینجور کارا...ولی توی این دور و زمونه دیگه حتی توی خلوت هم زن و شوهرها ابزار محبت نمیکنن به هم...آخرالزمانه دیگه

اتفاقا برعکس
هرجا میری ( پارک - تاکسی - ... ) میبینی که ...
ای بابا

[ بدون نام ] 1391/02/18 ساعت 23:56

سلام دوستان محترم و عزیز تعداد رأی‌ها به شکلی تغییر کرده که سهم "persianGulf" به 54درصد نزدیک شده و به این معنی‌ است که گوگل به زودی مجبور خواهد شد اسم "Arabian Gulf" را انتخاب کند. من این ایمیل را برای 20 نفر فرستاده‌ام. اگر هر نفر شما آن را به ده نفر جدید بفرستید ، و این کار ۳ دفعه تکرار بشود ، تعداد رأی‌ها از یک میلیون می‌گذرد. لطف کنید به خاطر خودمان و نسل‌های آینده کوتاهی‌ نکنیم. با سپاس.

http://persianorarabiangulf.com

همش چرته

بسیار عالی بود من خودم تو سن ازدواج نیستم ولی از کسانی مثل شما که به فکر زندگی مردم هستین خیلی خوشم میاد موفق باشید

سلام

ممنون

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد