هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آقایان بخوانند


ali-mahsa هیچگاه همسرتان را به خاطر آنچه شما فکر می کنید خصلت منفی است ، با فرد دیگری مقایسه نکنید ، زیرا مردم تنها با یک جنبه از شخصیتشان شناخته نمی شوند ، برای مثال ، ممکن است همسرتان اجتماعی نباشد ، اما ویژگی های خوب دیگری داشته باشد .


... : این حرف منو یاد این انداخت : چند روز پیش رفته بودم خونه ی دوستم ، جاری دوستم اونجا بود . داشت تعریف می کرد که براش مهمون اومده بوده ، اینم یه خوراک شمالی درست کرده بود که من الآن اسمش یادم نیست . سرتونو درد نیارم ، خلاصه : آقاهه ( مهمونه ) خطاب به زنش جلو جمع هی گفته بوده نگاه کن یاد بگیر ، تو این خوراک رو بد درست می کنی و کلی بد گفته بوده و از خوراک میزبان تعریف کرده بوده . این موضوع میگذره تا اینکه دفعه ی بعد اینا مهمون اون یکی میشن . اون خانم قیمه درست کرده بوده که اتفاقا جاری دوستم بلد نیست خوب درستش کنه . به خاطر اینکه حرف اون وقت شوهر دوستشو جواب داده باشه از قیمه دوستش تعریف می کنه و میگه نگاه کن درسته من اون خوراک رو خوب درست می کنم اما اصلا قیمه پختن بلد نیستم ، قیمه ی تو یه چیز دیگست .

آقایون محترم لطفا جلوی جمع اینجوری خانم رو ضایع نکنید

نظرات 8 + ارسال نظر

بازم ایول خانومه هوای دوستشو داشته

مطمئن باش اول خود اون آقاهه با اون حرفی که زده ضایع شده

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد

نمیفهمه که


عهههههههههه هنوز زنده ای که

farzad 1391/02/20 ساعت 20:37 http://tabriz

bale chashm :D

bi bala :D

mohammad ali 1391/02/20 ساعت 17:09 http://0351.blogsky.com

tasir gozar bud . . mer30

قابلی نداشت

S 1391/02/20 ساعت 16:51 http://guilty.blogsky.com

خود یارو خب یاد میگرفت خورشت رو درست میکرد.
خداروشکر اصلا خورشت مورشت بلد نیستیم:دی

خب یاد بگیر شوهرت اینجوری نکنه

خودم 1391/02/20 ساعت 16:47

این جور مردا رو باید بزاری لای جرز دیوار و له شون کنی
نه که خودشون خیلی کار درست هستن
ببخشید دیگه کمی تند رفتم
منظورم بعضی از مردا بود نه همشون

اینارو باید سم ریخت تو خوراکشون یا با کارد زد تو شکمشون

امید 1391/02/20 ساعت 16:34 http://garmak.blogsky.com/

فعلا که ما را به چشم گفتن واداشتی ابجی!
اینم روش


چششششششششششششششششم!

این موضوع که اصلا در مورد شما نیست و اصلا صادق نیست

شما فقط از بانو تعریف کردی و میکنی
ما ندیدیم بد بگی

این بر می گرده به این تفکر که زن رو نه شریک بلکه کلفتی می بینه موظف به پختن و شستن، امیدوارم این تفکر پاک بشه

خب این طرز تفکر هم به گذشته ها بر میگرده که همیشه تو خونه ها مرد سالاری بوده و زن اصولا حقی نداشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد