هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ندید پدید

whew!


سلام . میخوام از امشب بگم smug


با نسیم ( قاصدک ) رفتیم پارک ، پرانتز باز ، ما خودمون یه شهر بازی برای بچه ها داریم ، پرانتز بسته ! cowboy


خیلی وقت بود میگفتیم بریم جامپینگ . اما چون برای بچه ها بودو تابلو بود دوتا آدم گنده برن داخل جامپینگ مجبور بودیم بیخیال بشیم .

امشب دیگه گفتیم بیخیال بابا . حالا 4 نفر میخوان بهمون بخندن دیگه oh go on . چی میشه مگه . بریم بازی .

قبلش به بابام گفتم برقارو قطع کنه که زیاد دید نداشته باشه تا سوژه ی پسرا نشیم . اما بازم تاریک نشدو ...


خیلی تابلو بود


خلاصه ...

گفتم زنگ بزنیم شهرداری برقای پارکو قطع کنه ما بریم بازی ( به شوخی )

تا اینو گفتم کلا برقا رفت clown

فکر کنم شنیدن !!! raised eyebrow


منو نسیم هم مثل ندید پدیدا پریدیم توی جامپینگو ... party   ( چشمتون روز بد نبینه تا جون داشتیم پریدیم ) dancing

حالا مگه میومدیم بیرون whistling بابا مامان به زور کشیدنمون بیرون bring it on


هنوزم داریم 6 و 8 میزنیم hypnotized . درجا وامیستیم میپریم silly !!! 


قراره فردا شب هم بریم . خدا کنه بازم برقا بره praying

نظرات 6 + ارسال نظر

چه حالی هم میده ما هم با بچه ها میریم ترامبولین(همون جامپینگ خودمون)

واسه تمرین....چه حالی هم میده

حالا یه پیشنهاد : اینبار که رفتی. وقتی خواستید از جامپینگ بیاید بیرون اگه تونستی 30 سانت از زمین بپری رو به بالا.....امتحان کن ببین چقد سنگین میشی

جامپینگ فنریه اما ترامپلی ( ترامبولین ) بادیه ، با هم فرق دارن


آره خیلی باحاله .


سر سنگین میشه !!! کلا 6 و 8 میزدیم

خودم 1391/04/04 ساعت 20:46

آخه زمان ما کی ازین چیزا بود
اگرم ادم دلش بخاد مردم انقد 5چشمی نگاش میکنن که ادم از رو میره

قبلا 4 چشمی بود اما دیگه شده 5 چشمی

امید 1391/04/04 ساعت 12:45 http://garmak.blogsky.com/

ایشاله که خوش گذشته است
اگر خودتان اقدام به قطعی برق از فیوز اصلی کنید بیشتر هم حال می دهد

اتفاقا بابای من برقیه . امشب اگه برق نرفت میگم بره کلا قطع کنه حالشو ببریم

سلام شبنم جان .
اعیاد شعبانیه بر تو مبارک باد .
انشالله که روزهای خوب وشادی در پیش رو داشته باشی.

میگم چرا این فونتت اینقدر ناخوانا شده

سلام عزیزم . مرسی عزیز .
همچنین برای شما



ناخوانا ؟ خوبه که !!!

کرگدنی 1391/04/04 ساعت 10:47

از این قفس ها هست که توش پر توپه
اینا هم خیلی با حاله
خیلی دلم میخواد برم توش
ولی راهم نمیدن

این توش توپ نداره . استخر توپش جداست

بهار 1391/04/04 ساعت 09:37 http://bahar91.blogsky.com

پس خیلی بهتون خوش گذشته خوش به حالتون

آره خیلی . الآنم گردنم داره درد میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد