هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

همکاری


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :


به مؤمن برای هر چیزی پاداش داده می شود ، حتی برای لقمه ای که در دهان همسرش می گذارد .



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :


ای علی ! به خانواده خود خدمت نمی کند ، مگر انسان راستگو ، یا شهید یا مردی که خداوند خیر دنیا و آخرت را برای او بخواهد .



راه روشن :


در محیط خانواده ، زن و شوهر با هم همکاری کنند . اگر شوهر یک مشکلی یا مضیقه ای دارد ، زن با او بسازد ، اگر زن داخل خانه یا در محیط کار یا هر جور که هست ، دشواری دارد ، شوهر باید به او کمک کند . خود را در سرنوشت همسر شریک بدانند هر دوی آنها این را برای خاطر خدا انجام دهند .

نظرات 4 + ارسال نظر

لقمه نخواستیم بگو در امر خانه داری وبچه داری به نحو احسن همکاری لازم را به عمل بیارید ما تمامثواب های شب زنده داریمون را دو دست تقدیم آقای خونه مون میکنیم

عمرا نتونن

ممنون از احادیث طیبه

من که ازدواج کردم اینارو سرلوحه زندگیم قرار میدم

هنوز کوچولویی به ازدواج فکر نکن

یاسر 1391/04/06 ساعت 14:52 http://yas-m.blogsky.com/#

سلام شبنم
اپم با یه داستان.......... یه سری بزنین........
موفق باشین

جدی ؟ !!

امید 1391/04/06 ساعت 14:21 http://garmak.blogsky.com/

از این به بعد خودم واسش لقمه میگیرم

همه ثوابش هم مال خودم میشه

فقط به خاطر ثوابش ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد