هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آقایان بخوانند


16400000 اگر همسرتان کار مثبتی کرد ، مثلا غذای خوبی پخت ، یا خود را آرایش کرد یا از مهمانها پذیرایی نمود ، از او تشکر کنید .



... : اون تفریحاتی که تو فرجه ی امتحان ها به ذهنم میرسه تو تابستون به ذهنم نمیرسه! یه همچین وضعیتی داریم الان !!

نظرات 9 + ارسال نظر

خب اگر تشکر نکنه که مجبوره همه ظرف ها را بشوره .
هر چند این کار را باید هر شب بکنه ومیکنه به خاطر تشکر از همسر مهربانش که اینهمه زحمت پخت غذا ها ودسر های خوشمزه را کشیده

چه شوهر خوبی ، مردِ زن دوست ( ) به این میگن

موافقم............اون به صورت کاملا اسیدی(به قول یه نفر)

من الان نمیدونم میخوام چیکار کنم از بیکاری

دیدی گفتم بیکارو الافی

خالهههههههههههههههههههههههههههههههههه هنوز تو این خطایی؟!

تو خطای دیگه هم هستم

کرگدنی 1391/04/07 ساعت 23:48

از همین تریبون استفاده میکنم و از خانوم هایی که به فکر شکم آقایون هستن تشکر میکنم

چیه ؟ دلت بادمجون خواست ؟

کرگدنی 1391/04/07 ساعت 23:22

تشکر برای غذا رو هستم
مخصوصاً بادمجون
ولی یه سوال
این قانون عکسش هم صادقه؟
یعنی مثلا اگه غذا درست نکرد یا خوب نبود می تونیم برخورد قاطع کنیم آیا یا بازم باید تشکر کنیم

شما در هر صورت باید تشکر کنید .

اگه تشکر نکنی دیگه برات بادمجون نمیپزه

ZiZoOo 1391/04/07 ساعت 22:45 http://shaloot.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام


چطوری شبنم جونم ؟
امتحاناتت چطوره ؟
چطوری هفت سنگ جونم ؟



واااااااای که چقد از دست نظر این شاعر معاصر خندیدم ....
خوشم میاد خوب آیین همسر داری رو بلده ....

سلام کچل . امتحانا خیلی خوبه . تا اینجا دوتا داشتم که دوتاشم غیبت کردم . کلا خیلی داره بهم خوش میگذره .



آقای شاعر که ...

حالا که چی؟
پر رو میشه.

شما حتما زندگیه موفقی خواهی داشت

امید 1391/04/07 ساعت 10:23 http://garmak.blogsky.com/

عقل سلیم می گوید برای دفعه بعد هم که شده تشکر لازم است

از دست آقایون ... !!!

واسه ما که زوده! :دی

همسن های تو الآن 30 سالشونه . کجا زوده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد