هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

مقدمه


توضیحات مختصر برای آشنایی با اموند



کاملتَرِش رو توی پست بعدی میگم




اَم وند آمگا از ترکیب چندین کریستال طبیعی و معدنی خاص با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد امایزد فیوژن ساخته شده است که در یک بدنه خودکار مانند از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده است. کریستال های موجود در اَم وند به صورت کاملا طبیعی تمام اجزای بدن شما را به هماهنگی انرژی می رساند. این کریستال ها دارای قابلیت های منحصر به فردی در راستای فعال کردن، جابجایی و پایدار کردن سطوح طبیعی انرژی هستند.

http://irmlm.persiangig.com/bigstarsgroup/blacktip.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم 1391/04/08 ساعت 22:31

شبنم جان اخه یهویی دستم خورد رو انتشار مطلب به خاطر اینه که نتونستی مطلب رو متوجه بشی

بهله انگاری نصفه بودش

خودم 1391/04/08 ساعت 22:13

یه چیزی سراغ ندارید که در فرد مورد نظر عشقولانه به وجود بیاره
راستی تازه نویسندگان رو دیدم
تبریک میگم

محصولات ما روی اعصاب و روان تاثیر مثبت داره . اما عشقولانه شدن رو نمیدونم والا

دست مریزاد

سلام.....من چقد دیر اومدم چقد اپیدی!!!!

خواب بگو دیگه چی هست....ادم رو تو کف میزاریا!!

میگم حالا . عجله نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد