هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

این چه وضعیه


اعصابم خورده خفن


این چه مملکتیه داریم ؟


انبار شهربازیمون آتیش گرفته بابام اینا رفتن . بابام زنگید که به اداره فوریت های برق زنگ بزنم برقارو قطع کنن . چون تابلو های برق اتصالی داشت ، جرقه میزد


زنگ زدم میگم آقا این اتفاق افتاده هی میگه به ما مربوط نیست !!! میخواستم لهش کنم  . میگم آقا دارم میگم برقا اتصال کرده پس به کی مربوطه ؟ میگه چون توی پارکه به شهرداری زنگ بزن . گفتم اذیت نکنید برقارو قطع کنید اونجا اوضاع خرابه . میگه نه به شهرداری زنگ بزن

زنگ زدم شهرداری میگم اینجوری شده میگه این به ما مربوط نیست به اداره برق زنگ بزن !!! دیگه داشتم از عصبانیت منفجر میشدم  . میگم آقا یعنی چی ؟ به برق اول زنگ زدم میگه به ما مربوط نیست . شما هم که همینو میگی . پس ما چیکار کنیم ؟ یه شماره داد گفت زنگ بزن اینجا . پرسیدم حالا اینجا کجاست ؟ میگه آتش نشانی . یعنی اگه دم دستم بود میکشتمش . گفتم آقا یعنی من عقلم نمیکشید به آتش نشانی زنگ بزنم ؟ آتش نشانی اونجاست . الآن باید برقا قطع بشه اتصالی درست بشه . آخرش گفت باشه حالا ببینم چیکار میتونم بکنم !!!


کلا مملکت گلستانه



نتیجه ی اتفاق دیشب :

همه چیزمون توی آتیش سوخت

نظرات 16 + ارسال نظر
عمه 1391/04/13 ساعت 18:29 http://tooshkeh.persianblog.ir


همراه بسیار است، اما همدمی نیست
مثل تمام غصه ها، این هم غمی نیست


دلبسته اندوه دامنگیر خود باش
از عالم غم دلرباتر عالمی نیست


کار بزرگ خویش را کوچک مپندار
از دوست دشمن ساختن کار کمی نیست


چشمی حقیقت بین کنار کعبه می گفت
«انسان» فراوان است، اما «آدمی» نیست


در فکر فتح قله قافم که آنجاست
جایی که تا امروز برآن پرچمی نیست
فاضل نظری

فردین 1391/04/13 ساعت 14:42 http://imaginary.blogsky.com

:| :| چیز دیگه ای نمیشه گفت.
راستی ما با چه جور وبلاگی طرفیم؟ قراره تجاری بشه ؟ :-؟

شهاب 1391/04/10 ساعت 21:18 http://azghalam.blogsky.com

سلام
ممنون از نظرتون. یادداشتهای "عاشقانه ها" مخاطب خاص نداره، عاشقانه ها، لحظه هایی است به رنگ دوست داشتن، که گاه آنها جدی هم نمی گیریم یا ترس از بیانشان داریم، یا عمری یا لَختی با آنها زندگی می کنیم.

گفتی داغ دلم رو تازه کردی.....هِــــــــی هیچی نگم بهتره

کل مملکت فقط خدمت رسانی رو در برابر پول میبینن.....البته بعضی هاشون

من خودم سفارش کردم اگه من یه تصادف شدید داشتم فقط به اولین وتنها ترین جایی که زنگ میزنید غسال خونه باشه....چون تا بقیه بخوان بیان من مُردم

حرص نخور خاله جون ... فشارت میره پایین

خوف دیگهههههههههههههههههههههههههههههههههه بیا نونوچه ستان برق هست خاله

خاله جون برقشون بخوره تو سرشون . اگه برقی نبود آتیش سوزی هم نمیشد

امید 1391/04/10 ساعت 09:50 http://garmak.blogsky.com/

حرص نخور ابجی
مملکت گل و بلبل است

آره ماشاالله . فقط گل هاش خار داره

بهار 1391/04/10 ساعت 07:17 http://bahar91.blogsky.com

تو ایم مملکت اگه در حال مرگ باشی باز اینجوری الافت میکنن
حالا چیکار می خواین بکنین

چیکار میتونیم بکنیم ؟ باز روز از نو روزی از نو

سلام ای بابا مملکت گل و بلبل همینه دیگه
به منم سر بزنید لطفا

اینو خوب اومدی

چون به مسائل اجتماعی علاقمندید شما را در خرنامه ام لینکیدم.
موفق باشید .

مسائل اجتماعی خیلی به من علاقمنده

واین یعنی همه چیزمون به همه چیزمون میاد. بی مسوولیتی پشت بی مسوولیتی .
درود

دقیقا

Unicorn 1391/04/09 ساعت 17:56

in chiaza kamelan addie ... !
khodetoon salemid ???!



ghorboone shoma ishalla sale khoobi bashe baratoon :D :D





خودمون که توی خونه بودیم . نگهبانمون اونجا بوده که خدارو شکر سالمه

mohamad ali 1391/04/09 ساعت 15:54

salam.man mastankade am va website to ro be hame goftam.kheili website bahalie.behet tabrik migam

مرسی عزیزم . اما تو که دختر بودی !!!!

ترانه 1391/04/09 ساعت 13:56 http://mecanbewe.blogfa.com

واقعا دست گلشون
همه جا همین طوریه
تو تهران به این عظمت از این اتفاقا که می افته همه وایمی ایستن هم دیگه رو نیگا می کنن باز خدا شما رو خیر بده که زنگ می زنی این جا پایتخته یا اصلا کسی زنگ نمی زنه یا اگه یه انسان خیر پاشه زنگ بزنه می گن به ما ربطی نداره یکی نیست بگه اگه به شما ربطی نداره به من ربط داره
حالا جالب اینجاست اگه اتفاق خوب بیافته به اینا ربط داره اگه اتفاق بد بیافته ربط نداره
ببخشید خیلی حرف زدم من از وبلاگت خیلی خوشم اومد با عنوان وبت لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی منو با عنوان وبم لینک کن

ترانه 1391/04/09 ساعت 13:53 http://mecanbewe.blogfa.com

واقعا دست گلشون
همه جا همین طوریه
تو تهران به این عظمت از این اتفاقا که می افته همه وایمی ایستن هم دیگه رو نیگا می کنن باز خدا شما رو خیر بده که زنگ می زنی این جا پایتخته یا اصلا کسی زنگ نمی زنه یا اگه یه انسان خیر پاشه زنگ بزنه می گن به ما ربطی نداره یکی نیست بگه اگه به شما ربطی نداره به من ربط داره
حالا جالب اینجاست اگه اتفاق خوب بیافته به اینا ربط داره اگه اتفاق بد بیافته ربط نداره
ببخشید خیلی حرف زدم من از وبلاگت خیلی خوشم اومد با عنوان وبت لینکت کردم
تو هم اگه دوست داشتی منو با عنوان وبم لینک کن

دار و ندارمون توی آتیش سوخت . دیگه فرقی نمیکنه به کی ربط داره

واقعا که عجب مملکتی هست .
اگر آدم بخواد بمیره کسی به دادش نمیرسه .
شبنم جان عزیزم خودت را ناراحت نکن اتفاقی هست که افتاده صبور باش انشالله که همه چیز به خیر وخوبی تموم میشه .
مگر نشنیدی میگن پشت هر اتفاقی یک حکمتی نهفته است .

فعلا که پشت سر هم بد بیاری ...

namakdoon 1391/04/09 ساعت 01:58

خخخ...D:

بدبختیه ما خنده داره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد