هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

:|


مگه سال 1371 هم سکه ی زرد و سبک و کوچیک میزدن ؟ والا من یادم نمیاد تا سال اصلاح الگوی مصرف از اینا دیده باشم


چرا هیچ کسی به سؤالم دقت نکرد ؟


مگه سال 1371 هم سکه ی زرد و سبک و کوچیک میزدن ؟




10 ریالی رو جای 100 ریالی میدن از کجا این 10 ریالی هارو پیدا مکنن ؟


تو مترو آقاهه میخواد بهم 500 ریال بقیه پولمو بده بجاش یه 50 ریالی میده . فکر کنم خودش هم نفهمیده بود . منم گرفتم و رفتم ( دو قدم ) . بعد دیدم 50 ریالیه نه 500 ریالی . برگشتم گفتم آقا دستت درد نکنه . اینقد خوشحال شدم که نگو . خیلی دنبال 50 ریالی بودم . آقاهه واستاده نگاه میکنه . بعدش خواست 500 ریالی بهم بده . میگم آقا نمیخوام . دنبال همین بودم خدا خیرت بده . دستت هم درد نکنه . بازم آقاهه :



... : وبلاگ های به روز شده در ادامه مطلب



وبلاگ sparrow.blogsky.com توسط خودم به روز شد

وبلاگ sparrow.blogsky.com توسط خودم به روز شد


وبلاگ just-kiss-1.blogsky.com توسط شیوا به روز شد

وبلاگ just-kiss-1.blogsky.com توسط شیوا به روز شد

وبلاگ just-kiss-1.blogsky.com توسط شیوا به روز شد


وبلاگ ehsanhp.blogsky.com توسط احسان به روز شد


وبلاگ kooleh-poshti.blogsky.com توسط مجتبی به روز شد

وبلاگ kooleh-poshti.blogsky.com توسط Zhinoos.Blue به روز شد


وبلاگ streetgroup.blogsky.com توسط امیر حسین به روز شد


وبلاگ earsplitting-silence.blogsky.com توسط Ghasedak به روز شد


نظرات 15 + ارسال نظر

آآآآآآآره دقیقا همین اتفاق واس منم افتاده بودش...

بجون خودم راس میگم...

هفته پیش همین اتفاق افتاد ...

کرایه ی اتوبوس 100 ت بودش...

من 200 دادم که 100 برگردونه... راننده هه هم فک کنم حواسش نبود یه 10 ریالی همینطوری که عکسشو گذاشتی داد بهم...

بعدش که اومدم پایین و اونم رفت تازه فهمیدم سرم کلاه رف...

سری بعد که دوباره اتوبوس سوار شدم همون 10 ریالی رو قاالبشون کردم بجای 100 ت... راننده هه هم نفهمید.... خخخخخ

ایــــــــــــــــــنه...

ولی در کل من فک میکنم اشتباهه چاپی شده رو ســــکه ها...

راستی شبنمی ســـــلام....

علیک سلام

حمید 1391/05/10 ساعت 07:45 http://hamidshams.blogsky.com

میگما نکنه سکه تقلبی باشه
بده من ببینم

میخوای گولم بزنی ازم بگیری ؟ نخیر نمیدم

خودم 1391/05/08 ساعت 20:26

شبنم جان ازین سکه های کوچولو بوده
فک کنم نرفتی عروسی
من یادمه هر وقت پول سر عروس و دوماد میریختن من بودم که همشو جم میکردم
هنوزم چندتایشو دارم
اگه میدونستم انقد خوشحال میشی که برات میفرستادم

تو عروسیا که سکه هاش مبارک باد روش نوشته بود اصلا ارزش پولی نداشت . تازه من بدم میومد جمع نمیکردم

کرگدنی 1391/05/08 ساعت 19:58

ای بابا
چه خوشحال شده
بیا من کلی از این سکه ها دارم
همش مال تو

آخه سکه های قدیمی همه گنده بودن تازه زرد هم نبودن . من چرا از اینا ندیده بودم ؟

یه زمانی همین سکه های بی ارزش یه خوراکی چیزی میشد.
الان با 10 هزار تومنی هم نمیتونی خودت را سیر کنی.....

گفتی منو یاده یه چیزی انداختی البته نظر زیزوو رو که خوندم یادم اومد

یه بار رفتم شارژ بگیرم 2100 تومن بود من 2000 تومنش دادم بعد دست کردم تَه جیبم دو تا ادامس شیک در اوردم بهش دادم گفت اینا چیه؟؟
گفتم چه طوریه شما پوله خورد نداری ادامس شیک میدی خواب منم پول خورد ندارم ولی ادامس شیک که دارم.......خوشم اومد که دیگه چیزی نگفتو قبول مرد

البته این کاری که کردم برنامه ریزی شده بود یعنی قرار بود این کارو باهاش بکنم

سلام

راستش من اون روزا رو یادمم نمیاد

ولی از پولای سکه ای مال 100 سال پیشو دارم....ماله پدر بزرگمه

گذاشتم یه روزی بلکه عتیقه یشه و زیرخاکی....خدا رو چه دیدی شاید میلیاردر شدم

آره شبنم جان میزدن
من یادمه
حتی یادمه باهاش خرید هم میکردیم

پستت نوستالوژیک بود

میزدن ؟ یادته ؟ پس من چرا یادم نیست ؟
فکر نکنم اونقدا تفاوت سنی داشته باشیما

یاسر 1391/05/05 ساعت 05:59 http://yas-m.blogsky.com/#

من از این سکه های زمان شاه دارممیخوای برات بفرستم؟

آره

خودم 1391/05/04 ساعت 23:58

منم یه بار 500 تومنی رو جای 50 تومنی دادم
نه که هوا تاریک بود چیزی ندیدم
من ضرر کردم ولی خوشحال نشدم

500 تومنی به این گندگی ...

خب عیب نداره حالا ناراحت نباش





خبر جدید: آخر همین امسال سکه ۱۰۰۰۰۰ ریالی هم میاد

من که عاشق سکه ام

راستی ژینوس منو تو نسبتمون یکم قاطی شد
من به نونوچه میگم تو دختر منی اما اون میگه نه دختر اونی . حالا نونوچه خواهر زاده ی منه . پس اگه تو دختر من باشی ، نونوچه دختر خالته نه مامانت .
این مشکل در مورد حسین هم ایجاد شده . نمیدونم اونو چیکار کنم

همه نسبت ها قاطی شد

خاله قبلش عسک بود اینجا؟

آره خاله جون . عکس سکه گذاشتم دیگه

خاله پاشو بیا اینجا ... خودم بهت یه عالمه از این سکه های عهد بوقی بدم

اومدم عاشقشونم

ZiZoOo 1391/05/04 ساعت 17:34 http://shaloot.blogsky.com

اتوبوس های طرف ما شده 325 تومان ناقابل ...

من که نمیدونستم 300 دادم . یارو میگه خانم 25 تومن باقیش کو ؟
میگم گرون شد مگه ؟ میگه آره .
به زور گشتم یه 50 تومنی بهش دادم . مگه ولم میکرد . تا 25 بهش نمیدادم نمیزاشت برم . حالا میگه : خانم 25 دیگه ندارم بهت باقی بدم . منم گفتم حالا خوبه منم یه ملتو الاف خودم کنم بخاطر 25 تومنی ؟!!!

بعضی راننده اوتوبوسا خیلی گدان . حیف که دختر چشم سفیدی نیستم وگرنه کلی حرف بارش میکردم ..

25 تومنی که دیگه سخت گیر میاد . این راننده ها 50 تومنی هم بقیه نمیدن میگن نداریم

Nima 1391/05/04 ساعت 14:20 http://Darkknight.blogsky.com

zEnDEI Hnuz

تا شما رو ... نکنم نمیمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد