هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

دلیل غیبت


حالم خوش نبود


بعداً نوشت :


از شنبه ی هفته ی پیش حالم بد بود اما به دلیل پوست کلفت هنوز تو نت پلاس بودم . اما یکی دو روز آخر دیگه توانش رو نداشتم


عنوان یادداشت : دکترای الاغ


 لطفا تا اتشار کامل پست شکیبا باشید

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا 1391/05/12 ساعت 19:21 http://erma.blogfa.com

راستی ایشالا زودتر خوب میشی

مرسی عزیزم

سارا 1391/05/12 ساعت 19:19 http://erma.blogfa.com

سلام خوبی از وبلاگت دیدن کردم خیلی خوشم اومد اگر دلت خواست یه سری بهم بزن اگر خوشت اومد تبادل لینک کنیم

من توی خبر نامه لینک میکنم که متاسفانه شما بلاگفا هستید نمیشه

من توی ذهنم شما رو لینک کردم

حمید 1391/05/10 ساعت 07:43 http://hamidshams.blogsky.com

سلام شبنمی
حالت خوش نیست؟
وصیت نامه نوشتی؟
منو که یادت نرفته
تقصر کیه بریم ازش دیه بگیریم پولداربشیم
به کسی که بدهکار نیستی نمازاتو کامل خوندی روزه هات چی؟
دوست داری تو قطعه هنرمندا خاکت کنیم
سعی کن تا 21رمضان زنده بمونی .اگه روز 21رمضان بمیری همه میگن خوشا به سعادتش عجب روزی مرد
شوخی کردم اجی
ایشالله تا 1000سال زنده باشی ولی نری مث حضرت نوح کشتی درست کنی اونوقت کی بیاد دنبال حیوون بگرده برات
الان که اینو مینویسم احتمالا حالت خوب شده باشه.امیدوارم که اینطور باشه

من از اون شکیبایی خیلی خوشم میاد ..... منتظرم

پس هنوزم شکیبا باشید

فردین 1391/05/08 ساعت 23:00 http://imaginary.blogsky.com

خوب میشی ، خوب میشیم !

انشاالله

خودم 1391/05/08 ساعت 20:26

بازم شکیبا بودیم ولی بعد 20 دیقه هم چیزی نشد
سرکاریه؟!

باید بیشتر شکیبا باشید

کرگدنی 1391/05/08 ساعت 19:53

امیدوارم زود خوب بشی
از من میشنوی کلا پیش دکتر نرو
من که از دکترا بدم میاد
پامو تو مطبشون نمیذارم
البته چند بار به زور رفتم

بعضی وقتها لازمه اما منم دیگه توبه کردم . اصلا نمیرم

چرا؟؟؟؟؟؟؟

از دست این دکترای بووووووووق

خوب میشی زودتر

مرسی عزیزم

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از چه نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روحی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جسمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ها؟؟؟؟

کمپوت بیارم شبنمی؟؟؟؟

چه طعمی بیارم؟؟؟؟

رانی چی؟؟؟

بیارم؟؟؟؟؟

بگو دیگـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

جسمی

واسه یه سرما خوردگی رفتم دکتر اما با چند تا مریضی افتادم تو رختخواب . چون دکتره داروهایی بهم داده بود که بهم نمیساخت و اصلا به سرماخوردگی ربطی نداشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد