هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

☻☻☻


نظرات 9 + ارسال نظر

نه نمیدونم چیه هک!! ولی یکی رو خوب میشناسم که اونم نمیدونه

سوالی داری بگو تا ازش بپرسم!!

هک؟؟؟؟؟

هک دیگه چیه؟؟؟

هااااا؟؟؟

فهشه؟؟

منم اینجوری پست گذاشتنو دوست میدارم

ایشالله همیشه امتحان داشته باشی خاله

یاسر 1391/05/19 ساعت 04:17 http://www.yas-m.blogsky.com

هک

علی 1391/05/18 ساعت 22:15




کی بوده کی نبوده!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
تو بودیییییییییییییییییییییی



اینجا گفتم حس رمان خوندم ندارم دوباره هوس کردم . دوباره رمان خوندن رو شروع کردم

از هک چیزی نیدونم... تو این اونترنت به این بزرگی هم نمیشه چیز به درد بخوری ازش پیدا کرد... میگم پیدا کردی به منم حتما اطلاع رسانی کن... باشه؟ (که بعدش بیام هکت کنم)

الآن این وبلاگ به درد بخوره دیگه

site01 1391/05/18 ساعت 15:57 http://www.site01.ze.cx

5616516758آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

نخیر وجود ندارد


اون موقع که امتحان داشتم همش تو نت پلاس بودم . به وبلاگا سر میزدم و نظر میذاشتم . کلی نظر برای پست داشتمو تند تند مطلب میذاشتم

حالا که بیکارم اصلا حسش نیست بیام وبلاگ . به دوستام سر نمیزنم

برعکسه دیگه . وقتی از یه چیز منع میشی بیشتر به طرف کشیده میشی .

تازه موقع امتحانا چند تا رمان هم خوندم . حالا اصلا حس رمان خوندن هم ندارم

آخ که چقد روزای امتحان روزای خوبیه آدم به همه کارش میرسه


راستی . کی از هک کردن اطلاعات داره ؟ اصلا از دوستان کسی بلده هک کنه ؟
هک با کدوم ه ح نوشته میشه ؟

بیخیال مهم نیته ه ح که مهم نیست . نه ؟

من این مدلی پست گذاشتنو خیلی دوست میدارم . شما چطور ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد