هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

☺☻☺ بازی ☺☻☺



بازیه 20 سؤالیه


بپرسید تا به جواب برسید




جواب در ادامه مطلب










نظرات 26 + ارسال نظر

اِ من حالا ادامه مطلب رو دیدم

ما رو شگفت زده کردی.....دمت گرم

راستی از اینکه فقط دو تا نظر اخرو گذاشتی ایول

کسی ندونه میگه چقد باهوشه نمیدونه چند هزار تا سوال پرسیدم تا بهش رسیدم وای خدایی خیلی سخت بود...ایشالله جبران میکنم

حالا چرا دَر؟؟؟

آخ جون جبران . من اینقده از جبران خوشم میاد . اصلا عاشق جبران شدم . نمیدونی چقد بچه ی خوبیه . سر به زیر . مومن . با سواد . با کمالات . اهل دود نیست . فقط تنها مشکلی که داره اینه که افتاده زندان

خو یعنی بازی نزارم؟؟؟

باشه نمیزارم

تقلید نکن

یعنی جایزه بی جایزه؟؟؟؟



جایزه؟؟؟

البته ما به خاطر جایزه هاش جواب نمیدیم من به خاطر کیفیتشه که جواب میدم

جایزه سر جاشه . فقط کسی نمیاد اینو از سرجاش برداره

بازار بازی گرمه منم میخوام بازی بزارم......

تقلید کار

راستی شما دَر رو جابه جا میکنید؟؟؟؟

گفتم اگه بخوای میشه بلندش کرد . جابجا نمیکنیم . اما قبل از نصب کردنش مگه نمیارنش ؟

دقت کن من گفتم که : *** نیاز نیست جابجا بشه . اما اگه برای آوردن به خونه یا جای دیگه باشه میشه بلندش کرد آورد ****

من جایززززززززززززززززززززززه میخوام

این شما و این هم امیر

اگه خواستی باز سوال کن تا مثل همین همون اول جوابو بهت بدم

جایزه هم میدم .

لطفا شکیبا باشید


اول جوابو گفتی ؟ کلی راهنمایی کردم

من میدونم دَرِ دیگه .....اره؟؟؟؟

بذار برم یکم فکر کنم

یادم رفت چی بود

میگم خلاقی اینه ها.... خیلی جالبه!

جالبی از خودتونه

پسرآریایی 1391/05/23 ساعت 19:25

سسسسسسسسلام
من فکر کنم ساعت باشه!!!!؟؟؟

سلام سلام
نوچ ساعت نیست

احیانا دَر نیست؟؟؟

تنهایی جنگیدیا

کلا اینا دستگیرم شد:

1.اینکه توی خونس
2.هم گرون داره هم ارزون
3.میتونه برقی هم باشه
4.جامده و از نوع فلزیشم هست
5.وجودش تو خونه مهمه و جاهای مختلف ازش استفاده میشه
6.از وسایل اشپزخونه نیست ولی میشه تو اشپزخونم گذاشت.احتمالا گوشه های خونه میزارن؟!...اره؟
7.وسیله ی شخصی ای نیست
8.توی دست جا نمیشه
9.میشه بلندش کرد البته اگه سنگین نباشه(یعنی خودمون سنگینش میکنیم؟؟؟؟)
10.سایز های مختلفی هم داره

حالا راهنمایی میخوام!!

بله همش درسته .
نگاه همه جنسش هست . هم چوبی هم فلزی هم شیشه ای . پلاستیکی ندیدم اما امکان داره که پلاستیکیش هم وجود داشته باشه
آره وزن های متفاوت و اندازه های متفاوت داره
نیاز نیست جابجا بشه . اما اگه برای آوردن به خونه یا جای دیگه باشه میشه بلندش کرد آورد

اصلا امکان نداره خونه یا محل کار یا ... این نباشه . حتما و 100 % هست

تنها راهنماییم اینه که یه جا بهش نزدیک شدی ( وای چه راهنماییه تابلویی ) الآن دیگه باید بگی

خیلی سخته

سرکار که نیستیم...ها؟؟؟

هر چی فک میکنم...نمیفهمم

اصلا خودت میدونی چیه؟؟؟

خوب تو خونه ی ما همچین چیزی نیس

راهنمایی ای کن ادم تا یه جاهایشو بره حداقل

باید جمع بندی کنی

تا حالا چه اطلاعاتی اومده دستت ؟ توی نظر بعدی بنویس تا برات بیشتر توضیح بدم

ما همچین چیزی داریم تو خونه؟؟؟؟

اصلا تو همه ی خونه ها هست اره؟؟؟

پنجره که نیست؟؟...هست؟؟؟

آره توی همه ی خونه ها هست

نه پنجره نیست

تویه دست جا میشه؟؟؟

یعنی میشه با دست بلندش کرد؟؟

یعنی اندازه های مختلف داره؟؟؟

نگفتی همه ازش استفاده میکنن یا شخصیه؟؟؟

نه شخصی نیست .

توی دست جا نمیشه .

اما میشه بلندش کرد . البته اگه خیلی سنگین نباشه

اندازه های مختلف داره . جنس های مختلف داره و جاهای مختلف ازش استفاده میشه
بیا این همه راهنمایی کردم

ولی خوب کار نداریم ولی منظور من از پر مصرف ، انرژی بود که مصرف میکنه

یعنی زیاد برق مصرف میکنه...مثل کولر گازی

بیخودی فکر منو تا کجاها بردی

بیخودی چقد فک کردم که چیه که این قدر برق مصرف میکنه ولی تو اشپزخونه نیست

کار نداریم وللش

تنبیه بود تا دیگه نصف شبی نیای زنگ هفت سنگو بزنی در بری

یعنی عینه یخجال و کولر گازی پر مصرفه ؟؟؟

یا نه ، مثل جارو برقی و اتو و ایناس؟؟؟

یا نه، مثل لامپ و همزن و تلویزیونه؟؟؟

وسیله ی شخصیه خونس یا شخصیه؟؟

فلزیه؟؟

اصلا هیچ شباهتی به اینایی که گفتی نداره . گفتم پر مصرفه یعنی ما ازش زیاد استفاده میکنیم

بله میتونه فلزی باشه

سارا 1391/05/23 ساعت 14:25 http://erma.blogfa.com

یخچاله ؟؟

سلاممم خوبی یه سری بزن مرسی نه خدا نکنه لزله بیاد تهران نفوظ بد نزن شبنم جون

نه یخچال نیست
وسیله ی آشپزخونه نیست ( اینم یه راهنمایی )




سلامممممممممممم . مرسی .

بالاخره که میاد






اگه برقی باشه پر مصرفه؟؟؟
تو اشپزخونس؟؟؟

آره پر مصرف هم هست . خیلی هم وجودش مهمه
توی آشپزخونه هم میتونه باشه . اما نه وسط آشپزخونه . یه گوشه

از وسایل خونگیه؟؟

جاروِ؟؟؟؟؟؟

آره توی خونه هم هست

جارو نیست

نونوچه 1391/05/22 ساعت 12:10 http://nonoche.blogsky.com

هه!!! خاله بلد نیستی ببینی تو ذهنت چیه بهم گیر میدی یه دونه بپر!!!

1 : بله
2: نه
3 : نه
4 : نه
هووووووووپ : نه
6 : نه
7 :

نونوچه 1391/05/22 ساعت 01:33 http://nonoche.blogsky.com

1. جامده؟!
2. مایع ست؟!
3. گازه؟!
4. تو جیب جا میشه؟!
5. خوردنیه؟!
6. پوشیدنیه؟!
7. اسمش چیههههههههههههههههههههههههههه؟!

خاله

یه دونه سوال بپرس دیگه

نونوچه 1391/05/22 ساعت 01:31 http://nonoche.blogsky.com

بیستا؟!ن
نونوچه ست؟!

نونوچه

یاسر 1391/05/21 ساعت 14:58 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام
تو خونه پیدا میشه؟
گرونه؟
برقی هست؟

سلام

تو هر نظر فقط یه سوال بپرسید دیگه


بله تو خونه هم پیدا میشه
میتونه گرون هم باشه
اگه گرون باشه میتونه برقی هم باشه . حالا زیاد در مورد گرون بودنش نمیشه حرف زد چون متفاوته . هر قیمتی میتونه داشته باشه . حالا اینم نسبیه . شاید از نظر من گرون باشه اما به جییب شما ارزون باشه

حمید 1391/05/21 ساعت 09:52 http://hamidshams

تو پاکت یه کیلویی جا میشه
شیرینه؟
روش خامه داره؟
تو شرینی فروشیا پیدا میشه؟
برا تولد میخرن؟
یعنی چی میتونه باشه

جایزش شیرینیه

حسین 1391/05/21 ساعت 09:48 http://1w1p.blogsky.com

1- تو جیب جا میشه؟
2- بیکاریت گرفته؟
3- حوصله داری؟
4- این کارا چیه میکنی؟
5- ؟

1 : نه جا نمیشه
2 : اگه بیکار نبودم اینجا چیکار میکردم
3 : بله . خیلی دارم توام میخوای ؟
4 : بازیه دیگه . خوشت نمیاد ؟
هوووووپ : !

کوبازی؟؟؟؟ من بازی میخوام

خب 20 سوالیه دیگه . بازیه . بپرس تا به چیزی که تو ذهن منه برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد