هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

زلزله


همه وبلاگا صحبت زلزله است


خیلی وحشتناکه . هرکسی یه جور تعریف میکنه








نظرات 23 + ارسال نظر
نونوچه 1391/05/24 ساعت 12:04 http://nonoche.blogsky.com

خاله این پست رو بردار زلزله تمم شد ... به شما نرسید!!!

میرسه

ایشالا که اینطور نمیشه

چی بگم والا

همشو تائید کردم....ببخشید تو رو خدا
.
..
.
.
.


نمیبخشم

همه جا صحبت از زلزله است واقعا...یه شک بزرگه...
منم آخرین پست همینه

وحشتناکه

ززززززززززززززززینگ زینگ
.
.
.
.
زنگ اف اف هفت سنگ

بیداری؟؟؟

هوووو هووو (این صدای جغدیه که روبه روی کولر خوابیده)

اگه بیداری پس کو نظرات من ؟
نکنه پاکشون کردی ؟
امروز همش همزمان با من نظر دادی اما نظرات منو تایید نکردی .
اصلا قهرم دیگه هم نمیام وبت

منم بیدارم و به همه نظراتت جواب دادم

سارای 1391/05/23 ساعت 20:17

ایشاله نمیاد!

نگو انشاالله نمیاد . بگو زودتر بیاد . هرچی دیرتر بیاد بدتره . بعدشم بگو انشاالله وقتی اومد تلفات زیاد نباشه . حالا زخمی مداوا میشه ، بگو انشاالله آمار مرگ پایین باشه

طبق احتمالاتی که بدست اومده اگه توی تهران زلزله ی 7 ریشتری بیاد جنوب تهران با خاک یکسان میشه و شمال تهران توی آتیش میسوزه
یکم دردناکه ولی هیچ وقت نمیشه پیشبینی کرد چه اتفاقی میوفته
خدا بزرگه

آتیش و سیل و نشست زمین
من نمیدونم این درسته یا نه . اما فکر کنم شنیدم که قسمت بزرگی از تهران زیرش خالیه و خیلی راحت با زلزله میریزه و .....

نگو شبنم....

ژینوس ...

پسر اریایی 1391/05/23 ساعت 19:36

از یه طرف باید بخاطر این زلزله و تلفاتش ناراحت بود از طر ف دیگه باید به حال خودمون گریه کنیم که تو این کشور هنوز با 6 ریشتر زلزله این همه ادم میمیره و چند برابر این همه ادم مجروح و بی خانمان میشن!!!!
اخه کجایی دنیا دیگه با 6 ریشتر کسی مجروح میشه!!؟؟؟؟
ژاپن 8.9 دهم ریشتر اومد فقط 3 نفرمجروح شدن!!!
وای ادم مغزش سوت میکشه!!!
تهران خدا نکنه زلزله باید اگه بیاد خرابیای زیادی به برا میاره و مهمتر ازون اینه که هیچکس نمیتونه امداد رسانی کنه 14 میلیون جمعیتو کی میخواد پشتیبانی کنه اخه!!!

امداد چیه . میگم تهران نابود میشه . به کی میخوان کمک کنن دیگه ؟ سیل راه میوفته . نصف تهران هم که زیرش خالیه کلا ...
بقیش هم تو آتیش ....


اصلا آدم میمونه که کسی بخواد کمک کنه ؟

ببین اگه میتونی بیای علوسای منو جیز کنی بیا دخملم شو خواهر شوهر بازی در بیار
اگه نمیتونی باید علوسم شی
میتونی علوس جیز کنی یا نه؟

آره آره آخ جون میام همشونو جیز میکنم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا از این به بعد که نی نی مامانی بشی خودت دست میاد
مثلا من هم دخملشم هم اجی داداششم...بعد از اون ور هم خار شور عرسشم هم عمه شوهرهمین عروسه که این شوهرش میشه برادر زاده من
هوووووووووووووووووف وضعیتی داریماااااااااااااا
ینی بخواییم شجره نامه بنویسیم همه شاخه ها توهم میره قاطی میشه
مامان مرغیه دیگه

تا همینجاشم گیج شدم

حس جیرجیرکیم گفت که جفتن
ما همه مون نی نی مامان مرغی هستیم سنم اصن مهم نیس که
مامانی یه نی نی بزرگ بزرگی داره
تازه نسبت فامیلیهامونم همه قروقاطیه اصن وضعیه

وقتی جیرجیرک نی نی مامان مرغی باشه باید فهمید نسبت ها چطور قاطیه

از کی تا حالا نی نی مرغ بجای جوجه جیرجیرکه ؟

نونوچه 1391/05/23 ساعت 12:33 http://nonoche.blogsky.com

خاله حالا کی گفته رفتنی شدی؟!

معلومه دیگه خاله

نه شبنم جون ما خونمون رو دوست داریم حالا چرا تهران

همه خونشون رو دوست دارن

نونوچه 1391/05/23 ساعت 12:00 http://nonoche.blogsky.com

خب خاله بیا نونوچه ستان ... هر روز زلزله داریم!!!

خاله . حلالمون کن

سلام
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
گفتم جفتمون مخمون خالیه

تو خواب نداری ؟

ای بابا

نصفه شبی مزاحم نشو دیگه

فاطی 1391/05/22 ساعت 23:18 http://royayeziba.blogsky.com/

سلام
ممنون از اومدنت

سلام آقای فاطی . خوش اومدید


انشاالله طه جون خوب بشه .

من که نفهمیدم چرا رفته توی کما . براش دعا میکنیم

منظورم اینه که روزم شب نمیشه

جفتش دوتاست

چقد میترسید بابا.....من اگه یه روز زلزله زده نشم .شبم روز نمیشه

اگه توی تهران بودی میفهمیدی ترس یعنی چی

یه هموطنای عزیزم تسلیت میگم....خیلی سخته

بله خیلی سخته . خدا به بازمانده ها صبر بده . خیلی دردناکه کسی مرگ عزیزشو اینجور ببینه

تا الان هم طول کشیده خیلی دیر شده.....
تهران با کمتر از اینهاش هم داغون میشه....
خدا بهتون رحم کنه

آره از زمانی که تعیین کرده بودن خیلی میگذره . تا الآن باید اومده بود . اونم با میانگینی که گرفتن 7 ریشتر . حالا اگه این همه سال تاخیر رو حساب کنیم بالای 8 ریشتر میاد . یعنی کلا تهران بی تهران


تهران خیلی خطرناک شده . باید فرار کنیم

نونوچه علوسمه
تو که خاله علوسم بشی
من میشم مامان خاله علوسم
یعنی نونوچه یعنی میشم مادر بزرگ نونوچه
نخیر از این بحث ها نیست
هر کی بیاد اینجا یا باید نی نی من شه
یا علوسم
علوس ملوس بنده میشوی ایا؟

باز که نسبت ها ریخت به هم

نه دیگه مامانیه من باش مامان بزرگ نونوچه


باشه ؟

اها یافتم جای نظر رو
میخوای نی نی من شی؟

نی نی من یکم بزرگتر از نی نی هستما


آره مامانی موافقم



من خاله ی نونوچه هستم ، اگه شما بشی مامان من ، نسبتت با نونوچه اگه گفتی چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد