هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

من قهر هستم



نظرات دوستان در ادامه مطلب ...


نظرات 26 + ارسال نظر

اون اقاهه چه باحال و چه بیشعوووووووررررر بوده

باحالیش این که خوب جمعش کرده

بیشعوریشم واسه همون که میدونی دیگه...

آره بعدش خندم گرفت آبجیم اینا میگن چرا میخندی آخه نمیدونستن پسره اول چی بهم گفته بود

چرا نذاشتی واسه اون بالایه نظر بگذاریم.....ها؟؟؟

خب چرا میزنی برو نظر بذار

هر چند وقت یه بار ،خل میشی؟؟؟؟؟

فک نمیکنی همیشه...
.
...
.
.
.
..
ببخشید
یاده این افتادم که دنبال یه نفر میگردی بکشیش.پشیمون شدم

آخ جوووووووووووووووووووووووووون واستا ببینم چه کتکی بخوری

سلام
دوست گلم قهر نباش باشه
یه مطلب جالب گذاشتم خوشحال میشم بیای بخونی

سلام مریم جان

با شما که قهر نیستم با خودم قهرم

حتما میام عزیز

کرگدن عاشق 1391/05/28 ساعت 18:49 http://sky.com

خودتو لوس نکن
یعنی چی؟
برگرد
دهههههه

الآن یه سر اومدم خونتون

بیا من طلبم واسه کتک خوردن
انقد دوست دارم یکی منو انقد بزنه تا بمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

تقی 1391/05/28 ساعت 14:19

سلام
بعضی وقتی ادم کارایی میکنه که پشیمون میشه و دوست داره جبران کنه!
ولی اشتباه بزرگترش اینه که از جبران کار میترسه یا غرورش اجازه نمیده!
ولی ادم میتونه با جبران حداقل خیال یا وجدان خودشو راحت کنه و در ایند حسرت از دست دادن فرصت رو نخوره!بدون اینکه نتیجه ی کار مهم باشه

مهم تر از این حرفا انتخاب این اسم قشنگه . میگما بهتون هم میاد

!!! 1391/05/27 ساعت 22:09


اینجا ایران است
نوشته های مارو از یک وب سایت ایرانی می بینید
که صاحب خونه خونه رو به امون خدا گذاشته!
وقتی خانوم خونه نباشه دیگه خونه ایم درکار نیست....
اگه تو یه وب سایت خارجی بودیم
اقای خونه خونه رو ترک میکرد!!!

خانم خونه خل شده . کاری کرده که الآن پشیمونه

Unicorn 1391/05/27 ساعت 19:53

الان قهری مه ( ) من ناراحت میشم !!!
سه ساعت و نیم طول کشید نوشتم !

با خودم قهرم


ارزشش رو داشت دیگه . هیچی مثل پارسی نوشتن لذت نداره

اون ادامه مطلبت چرا اینجوریه....بعضی از نظرات نیست که


کوشن؟؟؟.....ها؟؟؟؟

تو هم که مثل مسئولین شعار میدی

بعضی هاش اونجان بقیشونم که همینجان دیگه دنبال چی گشتی نبوده ؟

چرا جواب نظرا رو نمیدی؟؟؟؟

دلم نمیخواد

کوووووو اون بازیه


الان باید گفت


هوووووووووپ

ایول هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ



هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ

ZiZoOo 1391/05/27 ساعت 17:07 http://shaloot.blogsky.com

چقد نظر اون آقا یا خانوم !!!! منو جذب کرد .
بسی لذت بردیم و چنی تامل نمودیم







چه رخی داره این آواتار من . خیلی دوسش دارم

راستی سلام




با آواتارش چه حالی میکنه

ZiZoOo 1391/05/27 ساعت 17:04 http://shaloot.blogsky.com

سلاااااااااام شبنمی خانووووووووووووووووووم

قهر نکن بهت نمیاد اونوقت دلم تورو نمیخواد .

حیف نیست با هفت سنگ و لینکاش قهر باشی ؟!

من دوست دارم خیلی . من دوست دارم خیلی . ولی چه فایده افسوووووووس ستاره ی سهیلی تاره ی سهیلی !!

تو توی ایران بمونی حیف میشی . این استعدادو یه کاریش بکن

Unicorn 1391/05/26 ساعت 20:54

hala felan ghahro bikhial pasho bia man taze bargashtam ghahr chie ??

اینجا جای فینگلیش نوشتن نیستا پارسی رو پاس کاری کن


بگذار شیطنت عشق

چشمان تو را

به عریانی خویش بگشاید،

هر چند آنجا جز رنج و پشیمانی نباشد.

اما

کوری را به خاطر آرامش

تحمل مکن...

کوری ؟ وای نه

اخ جون من از این بستنی های دهه ی 60 رو میخوام

اینا فکر نکنم به سن شما بخوره

بهار 1391/05/26 ساعت 11:30 http://bahar91.blogsky.com

منظورم اینه که به وبلاگ خودت امیدوار شو

میبینی چه وبلاگ خوشدلی دالم ؟

نونوچه 1391/05/25 ساعت 21:39 http://nonoche.blogsky.com

خاله الان باید شماره چند رو گفت؟!

4

آفرین خاله . حواست هستا

فک کردی فقط خودت اینتر داری:



























































































































دیدی منم دارم

من عاشق اینتر شدم یَک حالی مِدِ

hdk [,v ;i lk hc wtpi ;gdn gf jh\l tildnl hdkh nsj'dv

...دوباره اینجوری شد اَه

نوشتم اینجوری که من از کیبورد لب تاپم فهمیدم نوشتی:
اخ جون کتک کاری

اووووووووف چقد سخت بود

من اینقده دوست دارم یکی رو بگیرم اینقد بزنم تا بمیره

!!!؟ 1391/05/25 ساعت 16:49

حقیقتی کوچک برای آنانی که می خواهند زندگی خود را صد در صد بسازند

اگر
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
برابر باشد با

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

آیا برای خوشبختی و موفقیت تنها تلاش سخت کافیست؟
تلاش سخت (Hard work)
H+A+R+D+W+O+R+K
8+1+18+4+23+15+18+11= 98 %

آیا دانش صد در صد ما را به موفقیت می رساند؟
دانش (Knowledge)
K+N+O+W+L+E+D+G+E
11+14+15+23+12+5+4+7+5= 96 %

عشق چگونه ؟
عشق (Love)
L+O+V+E
12+15+22+5= 54 %

خیلی از ما فکر می کردیم که اینها مهمترین باشند، مگه نه ؟!
پس چه چیز 100 % را می سازد ؟؟؟

پول ؟
پول (Money)
M+O+N+E+Y
13+15+14+5+25= 72 %

نه
اینها کافی نیستند، پس برای رسیدن به اوج چه باید کرد؟!
.
.
.
نگرش (Attitude)
A+T+T+I+T+U+D+E
1+20+20+9+20+21+4+5= 100 %


آری !
اگر نگرشمان را به زندگی، گروه و کارمان عوض کنیم
زندگی 100% خواهد شد
نگرش، همه چیز را عوض می کند
نگاهت را تغییر بده و چشمهایت را دوباره بشوی
همه چیز عوض می شود

این شکلی ( ) به زندگی نگاه کنم خوبه ؟

!!! 1391/05/25 ساعت 16:45

زندگی یعنی :
ناخواسته به دنیا آمدن
مخفیانه گریستن
دیوانه وار عشق ورزیدن
و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن ...
. . .
مرد را ندا آمد اگر آرزوئی داری بکن که برآورده شود.عرض کرد اقیانوس آرام را آسفالت خواهم.

ندا آمد
سخت است آرزوی دیگری کن
گفت قدرتی خواهم که زنان راشناسم
ندا آمد
اقیانوس را 2 بانده میخواهی یا 4 بانده؟

...
روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد. او پرسید: `آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد، آفریده است؟`
دانشجویی شجاعانه پاسخ داد: "بله."
استاد پرسید: "هر چیزی را؟"
پاسخ دانشجو این بود: "بله هر چیزی را."
استاد گفت: "در این حالت، خداوند شر را آفریده است. درست است؟ زیرا شر وجود دارد."
برای این سوال، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند. استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است.
ناگهان، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت: "استاد، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟"
استاد پاسخ داد: "البته."
دانشجو پرسید: "آیا سرما وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "البته، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید؟"
دانشجو پاسخ داد:
"البته آقا، اما سرما وجود ندارد. طبق مطالعات علم فیزیک، سرما عدم تمام و کمال گرماست و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد. بدون گرما، اشیاء بی حرکت هستند، قابلیت واکنش ندارند. پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم."
دانشجو ادامه داد: "و تاریکی؟"
استاد پاسخ داد: "تاریکی وجود دارد."
دانشجو گفت:
"شما باز هم در اشتباه هستید، آقا. تاریکی فقدان کامل نور است. شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور، نور می تواند تجزیه شود. تاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم."
و سرانجام دانشجو پرسید:
- "و شر، آقا، آیا شر وجود دارد؟
خداوند شر را نیافریده است. شر فقدان خدا در قلب افراد است، شر فقدان عشق، انسانیت و ایمان است. عشق و ایمان مانند گرما و نور هستند. آنها وجود دارند. فقدان آنها منجر به شر می شود."
و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند.

نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود


شبنم در حال تفکر :





3



.....fi lk ld'k spv odc \

ترجمه ی حرفای امیر برقیه جغدِ عصبانی : به من هیگم ( منظورش میگن هستش ) سحر خیز .......... ؟


به خودت مثلث باش برقی جان . دوتا نظر پشت سر هم که ...





2







1



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد