هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خَرَکی


من هرچند وقت یه بار خُل میشم و کارایی میکنم که پشتش پشیمون میشم اما اینقد این غرور وامونده مغرور شده ( عجب جمله ای ) نمیتونم بگم ببخشید اشتباه کردم . از یه طرف یه چیزی مثل خوره میوفته به جونم از طرفی هم نمیتونم اشتباهمو درست کنم

عجب گیری افتادما

حالم خیلی خوبه

خدارو شکر مشکلی هم ندارم

تنها مشکلم ( اگه بشه اسمش رو مشکل گذاشت ) 2 تا خصلت بدیه که دارمو خودمم میدونم اما ....

1 : ...

2 : ...


البته اونقدا هم حاد نیست . قابل کنترله


واسه همین حس وبلاگ رفته . اما همچنان عاشقشم



اتفاقِ دیروز : ...


آقا ( سوار بر ماشین ) :

خانم ....

خانم .......


شبنم در حال پیاده روی :

بله ؟


آقا :

کجا تشریف میبرین ؟ برسونمتون


شبنم :


( خواهر و نامزد گرامیشون وارد صحنه میشوند )


آقا : nailbiting

ببخشید از کدوم طرف میتونم برم عظیمیه ؟


شبنم :


نظرات 15 + ارسال نظر
بهار 1391/05/31 ساعت 13:59 http://bahar91.blogsky.com

خب می گی خواهر و نامزد گرامیشون وارد صحنه میشن من فکر کردم منظورت خواهر و نامزد مردست

منظور نامزد گرامیه خواهر بود

بهار 1391/05/31 ساعت 10:54 http://bahar91.blogsky.com

راجب بخش اتفاق دیروز بود دیگه
میگم تخصیر کار نامزدشه و خواهرش مرده که دیگه بچه نیست اینا راه میفتن دنبالش
تازه خوبه هنوز عروسی نکرده و این شکلی شده

بهار جون مثل اینکه قاطی کردیا

پسره مزاحم من شده بود خواهر و نامزد خواهر من اومدن و پسره ترسید حرفو عوض کرد

سلام وبلاگت را دیدم کی حال کردم امیدوارم موفق باشی همین طور ادامه بده

سلام
خوش اومدید
مرسی

سارا 1391/05/30 ساعت 17:53 http://erma.blogfa.com

خدا همیشه نامزدا رو سر راه قرار بده

آره به موقع اومدن

کلا من نصفه شبا تائید نمیکنم....رئیس بلاگ ها گفته این کار شومه....هرهر

صبح هم می اپم هم تائید میکنم

1 1391/05/29 ساعت 03:11 http://mansour-heydari.blogfa.com

nazar ghabli yadam raft adress bezaram
mer30 sar zadi
D:

فکر نمیکردم هنوزم به وبلاگتون سر میزنید

پس نظرم کو ؟ تایید کنید دیگه

1 1391/05/29 ساعت 03:09

khahesh mikonam shabnam jaaan . saheb ekhtiari zekre manba ham nmikhad

ههه هههه ههه

راستی یه چیز میخواستم بگما....یادم رفت

خیله خوب تا تو میری پایین منم یاد اومده
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
...
..
.

.
.
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.

.
.
.
.
..
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.


.
..
..


.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
....
.

.
.
.
.
.
.
..
اهاااان یادم اومد....میخواستم بگم عیدت مبارک

عید شما هم مبارک

من نمیدونم وقتی تا الآن بیداری چرا نظراتو تایید نمیکنی ؟

بیدارررررررری؟؟؟

کسی هفت سنگ نیس؟؟؟

الووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!

راشید صبح شده

راشید صبح شده ؟ راشید کی صبح شد ما نفهمیدی ؟ راشید هنوزم راشیده . تازه اگرم بشه سحر میشه نه صبح

والا منم از این حرفای بهار چیزی سر در نیوردم....تو اگه فهمیدی به مانم بگو

بزار بیاد از خودش بپرسیم

دوباره که واسه بالایی جا نظر نذاشتی.....یالا بزار تا خودمو ننداختم پایین
.
.
.
.
.
راستی کدوم پایین؟

ههه ههه پایین نداریم

افسانه 1391/05/28 ساعت 23:10 http://gtale.blogsky.com/


سلام

عــیـد صیــام آمــد و مـاه صیـام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گـرد غـم گنــاه ز جان عوام رفت

حلول ماه شوال و عید سعید فطربر شما وخانواده محترم مبارک باد!

سلام افسانه جان
عید شما هم مبارک

الان یه سوال پیش اومد برام

اون خرکی یعنی چی؟؟؟.....چی خرکیه؟؟؟

منظورت از این حرف چیه؟؟؟....ها؟؟

هوس دعوا زده به سذت

ببـــــــــــــــین من اعصابم از بهارم داغون تره ها.....

با من شوخی نکنا.....

.
.
.
اخیش راحت شدم.....همچین اینجای گلوم مونده بود

اونوقت به من میگن خل

این بها اعصاب مصاب نداره ها!!!!

خدا میدونی کیو مزاحم کی کنه

تو متوجه شدی چی گفت ؟

بهار 1391/05/28 ساعت 19:52 http://bahar91.blogsky.com

این دیگه چه نامزدیه دختره داره مثل مادرا که باید چند وقت یه بار پوشک بچشونو عوض کنن این باید راه بیفته دنبال نامزدش تا گندی بالا نیاره

عزیزم خودتو کنترل کن .

کنترل کردی ؟

آها آره آروم باش جیگر

حالا که آروم شدی ترجمه کن چی گفتی

متوجه نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد