هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پست یکی از دوستان


این پست ایهامو ابهامو از اینجور چیزا داره

الآن منظورش چیه ؟ قلبش طویلست یا زندگیش ؟





نظرات 38 + ارسال نظر

هر وقت جواب نظرا رو نمیدی....میفهمم که حالت خوب نیست

سلام عزیزم
واقعا زلزله اومده ؟؟؟؟؟
پس چرا خونمن خراب نشده
البته باید بگم خدا رو شکر

نونوچه 1391/06/03 ساعت 00:06

خالههههههههههههههههههههههه رمز لطفا

کسی از حرفای شما خانوما سر در نمیاره

نه....
خودش خره.....

بیدااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررر شووووووووووووووووووووووووووووو

یوووووووووووهوووووووووو






















































































اخرش نگفتی اون عکس که گوشاشو تکون میده کیه؟؟

من نیستم؟؟؟

خیلی شبیه منه

این حرفای خودت به خودت نمیخواد تموم شه؟؟؟

چرا هر دفه که میام اینجا این اواتارا بزرگ تر میشه؟؟؟
.
.
.
..
.
.
خدا ...

بیا اینم ترجمش:

اولیش:

دختری که عجله شوهر کردن داره شوهر نمیکنه ، اگر هم شوهر کنه (؟!) نمیبینه...

دومیش:

کسی که سوار (؟!) میشه خیرشو میبینه...

شرمنده اونجاهایی که علامت سوال گذاشته تو معلومات ترکی اون(مریم) نمیگنجه و احتمالا تبریزی هستش...

حال کردی؟؟

تق تق تق...............درو وا کوووووو

آدمها تنها که نباشند می روند
تنها که می شوند بر می گردند
وقتی که بر گشتند
تنها لایق یک جمله اند :
هرررررررررررررررررررررررررررری !
واسه اون خره این جمله رو گفتم ! وگرنه خودم که مخاطب خاصی ندارم !
راستــــــــــــــــــــــــــی :
چه وبلاااااااااااگ خوشگلی داری !
دوسش دارم !

ZiZoOo 1391/06/01 ساعت 12:26 http://shaloot.blogsky.com

وااااااااااااااااای شبنمی از دست تو کلی خندیدم

شاید منظورش اینه که هم خودش هم زندگیش هم قلبش با --------- نداره

سلام بامدادت بخیر باشه
.
.
.
.

الان یه سوال واسم پیش اومده...اون پست بالایی که رمز گذاشتی
و خودت میگی من خود در گیر نیستم....پس کی واست نظر گذاشته؟؟

حتما عمه ی منه!!!!

نه دیگه نظرشو خودم گذاشتم

نظرش هم به پستش ربط داره خب

من دیگه ادم شدم


باور کن

"سلام . منم خیلی دوست دارم باشم . باید بینیم چی پیش میاد "


تو هم میای؟؟؟؟

اگه میای من نیام دیگه.....تو نماینده ی ما هم باش

تورو اصلا راه نمیدیم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

چطوری تو؟؟؟؟

خوبی الحمدلله؟؟

منم خوبم

اومدم حالتو بپرسم

مهربون شدیااااااااااااا فکر کنم دیشب دمپاییه خورده تو سرت

عجب چیزایی پست میکنه ها
تو مگه فامیل ما نبودی
چرا نیستی

شما هم نیستی

واه واه! چشمم روشن چه کارا پست رمز دار؟!؟؟! واااااااااااویـــــــــلا! وااااااااااا اَسَفا حیا کن دختر

ببخشید

امید 1391/05/31 ساعت 12:10 http://garmak.blogsky.com/

عیدتان مبارک ابجی!
طاعات و عبادت قبول حق

سلام داداش . همچنین برای شما

حالتون چطوره ؟

هِرهِر...خوابش برد

مگه من مثل توام ؟ ساعتتو یه نگاه بنداز

الوووووو؟؟؟

من اومدم

کجایی؟؟

استتار کردی؟؟؟

دمپاییمو بده ..... کاریم نداشته باش

من فقط دمپایی مو میخوام

دمپایی هم اسمه قشنگیه ها....نه؟؟

پرت کردم . حیف نخورد تو سرت

خود در گیری داری ؟؟؟

خوشبختم!!

ناراحت نشو....منم همین مریضیو دارم

منم با خودم خیلی حرف میزنم...اخه حرف تو کلش نمیره که

بعضی وختا کارمون به دعوا هم میکشه

با خودت دعوات میشه ؟

خودت خود درگیری داری

تق تق تق.......ززززززززززززینگ زینگ
.
.
.
.
.
فراااااااااااااااااااااااار

ای مردم آزار

این دمپایی هم نوش جونت

فرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررر


دمپاییم رو جا گذاشتم.........


فررررررااااااااارررررر.....غلط کردم

امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــربرقـــــــــــــــــــــــــــــــی واستا

نترس هیچ کاری باهات ندارم

یه چیزی میگم ناراحت نشیا

ببین قول دادیا

ناراحت نشیا

اگه وسیله های ضرب و شتم کنارت داری رو یزار کنار

ببخشیدا....اصلا غلط کردم

اروم باش.....چند تا نفس عمیق بکش

خوب چه جوری بت بگم

روم نمیشه

راستش خجالت میکشم شبنم

ولی خوب با این همه حرف دلمو میزنم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون عکسه پایین پستت که گوشاشو تکون میده ،خودتی؟؟؟

نه من نیستم
من که عصبانی نشدم
واستا . میگم واستا
بابا کاریت ندارم

من رمز میخوام شبنم

منم میخوام امیر برقی

نظر من کووووو؟؟؟

هاااا؟؟

چیکارش کردی؟؟؟

گشنم بود گذاشته بودم کنار بخورم . مزه کردم دیدم تلخه
اصلا نمیخورم
همش مال خودت

lk vlc ldo,hhhhh

....چرا این روزا هِی اینجوری میشه؟!!

من رمز میخوام

آره برای منم خیلی اشتباه میشه . اعصاب برا آدم نمیمونه


رمز نمیتونم بدم . حرفای خودم با خودمه

نکه منم هستی رمز میزاری!!!

من تو اَم:

تقلید نکن(الان دقیقا اداتو در اوردم.وقتی داری میخونیش باید دماغتو بدی بالا

و خیلی مسخره امیز بگی تقلید نکن اگه با تکون دادن سر همراه بشه خیلی بهتر جواب میده)

بووووووووووووووووووووووووووق

تقی 1391/05/30 ساعت 00:05

انشاالله همیشه خندون باشی

وای اون زلزله هه اعصاب منو بهم ریخت.... واییییییییییی... شبنم میترسم...

آره ژینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

ایول!

من رفتم
و تو فقط گفتی
برو به ...........
مدت هاست که بی تابم
بی تاب بازگشت و
کلام آخرت
راستی
"به سلامت "
بود یا
"به جهنم"

اگه بی ادب بوده باشه گفته ...

ناشناس 1391/05/29 ساعت 20:18 http://www.ofagh.com

کلاسهای اموزشی علوم غریبه:علم اعداد.علم جفر.علم رمل.طلسمات و راههای اسان احضار جـــــــــــــــــــن در صورت برخی سئوال کردن و پاسخ شنیدن.وغیره.
اموزش انواع فــــــــــــالها:فال قـــــــــهوه.فال تاروت.فال ورق و غیره
اموزش مدیتیشن.خود هیپنوتیزم.ریلکس کامل برای ارامش روان و جسم.
درمان بیماریها با خودهیپنوتیزم و گیاه درمانی.
نوشتن انواع دعاها و طلسمات:محبت.جدایی.کارگشایی.بخت گشایی.و غیره

چه چیزای ترسناکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد