هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

مرد ها فرشته نمی شوند !!!


اگر مردی توقع دارد که همسرش در زندگی یک فرشته باشد ،


اول باید برای او یک بهشت فراهم کند ...


شبنم نوشت :


... : اگه مردی توقع داره که همسرش در زندگی یک فرشته باشه ، اول باید خودشو اصلاح کنه


مرد ها هرکاری بخوان میکنن بعد یه زنِ فرشته میخوان !!!


نظرات 15 + ارسال نظر
نونوچه 1391/06/05 ساعت 11:44 http://nonoche.blogsky.com

واس صبا ناراحتی؟!

نونوچه 1391/06/05 ساعت 11:44 http://nonoche.blogsky.com

خاله آخه چی شده؟! تهران زلزله اومده؟!
خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .... صدام رو می شنوی؟!

بجنگ مثه
هنرمندی که صبح و شب خرابه
یه پاش دادگاست و پر از جوابه
جلوشم سرابه

یکی میگه برو جنگ حلاله
نه حلال نیست باطل بجنگ

بقیشم یادم نیست.....خلاصه اینکه بجنگ مثل من

وبلاگتو حذف نکنیا!!

......هیچی

ولش کن



فک کنم دو سه روزه اعصاب مصاب نداری....ها؟؟؟

جااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟

عجب مردایی پیدا میشنا......چیششششش

مردها فرشته نمی شوند

فیلم امشب سینماهای تهران وشهرستان ها

کارگردان شبنم فخیمی زاده...............هرهرهر کرکرکر

سلام وب قشنگی دارین مطلبتون هم جالب بود

اگه بری بی خاله میشم

نریا خاله

امید 1391/06/04 ساعت 11:07 http://garmak.blogsky.com/

خدا را شکر که ما از بابت داشتن یک فرشته خیالمان راحت است

جواب سوال اولیه چی شد؟

دقیقا نمونه همینو در یکی از نزدیکان مشاهده کردم... (همین که خودشون هر کاری میکنن بعد یه زن فرشته میخوان)

شبنم شنیدم میخوای ۷ سنگو حذف کنی... چرا؟!؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد