هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ناخونگیر


کیا رو قرار بود تنبیه کنم ؟

بیان جلو



... : کی بود میگفت  آقای گلم  از دستم عذاب میکشه ؟ اون بیاد اول صف







 




... : نی نی هام دلشون برای خاله نونوچه و خاله ستوده تنگ شده . میگن چرا مارو یادشون رفته ؟ !!!
نظرات 18 + ارسال نظر

من یه روزمه

ژینوس رفت !

کجا رفت ؟ یعنی چی رفت ؟

نه اشتباه گفتی......

یعنی کوچیکتری ؟ پس نی نی هستی که

فک میکنی من چند سالمه؟؟؟

19 یا 20


بیشتر به 20 میخوری

پس خیلی سنته!!!

چون من 350 سالمه

اگه من همسن بچتم

پس خودت باید یه 700-800 سالی داشته باشی

بـــــــــابــا ماموت!!!

آره دیگه تو جای بچمی . همسن عسل و ارغوانی

چی باید بگم؟؟

مگه قرار بود چیزی بگی ؟


آقامون گفته با پسرا حرف نزن اصلا من با تو حرفی ندارم . هرچند که سن بچمو داری

دیگه کم کم هفت سنگ داره کرم میگیره

بوووووووووووووووووووووووووووق

اهااان پس اقاتون تا میره بگه یهووو سانسور میشه میرید سکانس بعدی...اره؟

دیگه نمیتونم بگم چی میگه که . خصوصیه

سلام خانم خانم ها خوبی؟
من مثل همیشه خوبم
یادم باشه یه دستکاه میکرو واست بگیرم

سلام برادر
خوش اومدی

غافلگیر شدماااااا

خیلی وقته نیستی . نه وب آپ میکنی نه نظر میدی


من خوبم ممنون . فقط فکرم مشغوله که انشاالله ختم بخیر بشه ...

شما چطوری ؟


مگه هنوزم میکرو پیدا میشه ؟ اگه پیدا کردید بخرید کلی ذوق میکنم
نواراشو تا همین نزدیکی ها داشتم . نگه داشته بودم . اما الآن نمیدونم کجان . فکر کنم ریختیم رفت


.
.
.
خواب نداری تو؟؟

همش اینجایی

دو دقه داشتیم با هفت سنگ حرف میزدیما

من که هنوز جواب ندادم . از کجا فهمیدی اومدم ؟

چــــــــــــــــــــــی ؟ دوربین مخفی گذاشتی تو خونه ی من ؟ تو خجالت نمیکشی ؟

میگم چرا هروقت مطلب میذارم بدو بدو میای نظر میدی . پس بگو . همیشه داری دید میزنی

من که نبودم

هر کی بوده عجب ادمه...

عجب ادمه....استغفرلله
.
..
.
.
.
عجب ادمه باحالی بوده

مگه دستم به اون آدم باحال نرسه . با ناخونگیرم چشماشو در میارم


آقامون همیشه میگه ... ( سانسور شد )

سوت زدن ممنوع . اینجا خانواده هستا

سلام!
آپم بیا.....

بله میام




سلام سلام


خوش اومدید

شیرین 1391/06/19 ساعت 23:26


خو ینی چی؟

تنبیه دوست داری ؟

دستیار لازم دارم

بهار 1391/06/19 ساعت 21:36 http://bahar91.blogsky.com

من بی تقصیرم ناخونگیرو از من دور کن

ترسیدی ؟

شایان 1391/06/19 ساعت 16:57

یعنی چی؟ :دی

میخوام بعضی هارو با ناخونگیر تنبیه کنم . مثل اینکه شما در جریان نیستی

بیا بهت بگم چطوریه

واستا

کجا

واستا بهت نشون بدم





ای بابا

حالا که رفتی . دفعه بعد که اومدی نشونت میدم

هی روزگار . .

بلند تر صداش کنی جوابتو میده


زنبیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد