هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بدم میاد


هی میگه شوهرم شوهرم . ایـ ـ ـ ـ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــش



اینقده از کلمه ی شوهرم بدم میـ ـ ـ ـ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد


نمیدونم چرا اقوام ما دختراشون ازدواج که میکنن اینقده از این کلمه استفاده میکنن


زنگ زدم میگم کجایی ؟ میگه با شوهرم اومدیم شمال . میگم چرا شمال ؟ مگه قرار نبود برید مشهد ؟ میگه نه دیگه به شوهرم مرخصی ندادن . شوهرم گفت 2 روزه نمیشه رفت ، دیگه اومدیم شمال خونه ی مادر شوهرم


همشون اینجوری هستن . کلمه ی شوهر از دهنشون نمیوفته


خب مثلا اسم همسرش جعفر هستش . بگه به جعفر مرخصی ندادن . یا بگه به آقا جعفر یا مثلا به جعفر جان ... ، اصلا هرچی بگه بهتر از شوهره

همچینی با ذوق هم میگن انگار چه خبره . خب ازدواج کردی دیگه . ایــــــــش


من که میگم  آقامون


یا در مواقع خاص که لازمه میگم  همسرم

نظرات 9 + ارسال نظر
ستوده 1391/06/24 ساعت 12:14 http://sootoodeh.blogsky.com

منم میگم همسرم یا همون امیدم

site02 1391/06/20 ساعت 18:25 http://www.site02.ra3a.com

894650236068آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.ra3a.com

ماشاالله چقدم شما فعالی

منم کارم اینترنتیه و درآمد خوبی دارم . اما مثل شما نرفتم جار بزنم مشتری پیدا کنم .
ولمون کنید دیگه

شیرین 1391/06/20 ساعت 17:41

البته هرکی هرچی دلش بخواد میگه...ولی خب شوهرم شوهرم یه جوریه....موافقم




ببخشیدا مگه شما ازدواج کردین؟

آره بابا گفتنِ شوهرم یه جوریه مسخرست



آره ازدواج کردم دوتا جوجو هم دارم

مجتبی 1391/06/20 ساعت 17:04 http://loves20.blogfa.com

سلام
من خوبم تو خوبی؟

چه خبرها
از ابجی زیزو چه خبر؟
میترسم بپرسم زنده است

میکرو که چیزی نیست اگه شما امر کنی اتاری هم براتون گیر میارم

سلام
منم خوبم . فقط همچنان افکارم درگیره .

خبر اینکه مامانیم الآن همراه آبجی هام رفتن شهرستان . دلم تنگولیده شد

زینب هم خوبه . زندست

آتاری میکرو بازی

پس معلومه یه رگت کاشونیه؟؟

اون همسرم رو هم موقعی که کاریش داری میگی....اره؟؟

آره ، از کجا فهمیدی ؟

کاشونی ها همه میگن اقــــــــــــــــــامو

مرداشونم میگن خانومِم

جدی ؟ ایول به کاشونی ها

خب دوست داره بگه....مگه تو زبونشی؟؟؟

زشته دیگه بدم میاد









منم مثل شما بهش نمیگم شوهرم!!
میگم خانمم!!!

باز خوبه نمیگید زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد