هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ارتباط اردیبهشت با مهر

 

متولدین اردیبهشت با متولدین مهر


با توجه به اینکه سیاره ونوس ( مظهر عشق ) به متولدین اردیبهشت و مهر هردو تعلق دارد ، جاذبه و کشش آنها نسبت به هم اصلا تعجب آور نیست . آنها از نظر شخصیت نیز مشابهت هایی با هم دارند . مثلا نیاز به هماهنگی و یا دیدگاه یکسان نیبت به مسائل ، ظرافت سلیقه متولدین مهر با سلیقه ی متولدین اردیبهشت مطابقت دارد . در ابتدای آشنایی شاید شیفته تجمل و رفاه باشند اما این شیفتگی به مرور زمان جای خود را به میانه روی و اعتدال در زندگی می دهد . مهریها دائما برای برقراری توازن و تعادل تلاش میکنند و در اتخاذ تصمیم ، همه جوانب امر را در نظر می گیرند .

تأمل و دقت نظر متولدین مهر در ابتدا شاید برای متولدین اردیبهشت جالب باشد اما به زودی این همه تأمل حتی برای مسائل ساده آن ها را ناراحت می کند به ویژه اگر در مورد ارتباط شان با یکدیگر باشد . اردیبهشتی ها ممکن است مهری ها را متلوّن و ریاکار بپندارند ولی در نهایت خود را مجبور به تبعیت از آنها می بینند و تصمیم گیری را به آنها می سپارند .

متولدین سرخورده ی مهر هم ممکن است متولدین اردیبهشت را به چشم شخصی کند ذهن نگاه کنند ( شبنم عصبانی میشود ) ولی اگر این زوج موفق شوند نوع متفاوت تصمیم گیری یکدیگر را بپذیرند ، می توانند ارتباطی هیجان انگیز برقرار کنند . اصول گرایی اردیبهشتی ها به روح تلاشگر مهریها آرامش و انرژی متولدین مهر به متولدین اردیبهشت شجاعت پذیرش مسائل غیر منتظره را می دهد .