هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

این پست به افتخار نسیمِ ( قاصدک )


نسیم با دیدن این چسب چه احساسی بهت دست میده ؟


http://mahsae-ali.blogfa.com  بیا برای دوستان تعریف کن http://mahsae-ali.blogfa.com



دقت کردین این شکلک قهقهه    اشتباهه !!! فک بالاش تکون میخوره در حالی که فک بالا در اصل ثابته


نظرات 24 + ارسال نظر
بهار 1391/07/05 ساعت 19:56 http://bahar91.blogsky.com

بابا شبنم نسیم تعریف نمی کنه خودت بوگو گلم(قابل توجه بوگو غلط املایی نیست)

ali 1391/07/05 ساعت 11:42 http://amoozeshjen30.blogsky.com/

سلام وب خوبی داری موفق باشی به ماهم سری بزن شاید مارا دریابی لینک کنی منتظرم عزیزم

اووووووه اوووووه


لیاقت میخواد

تو اول جواب نظراتو بده بعد بیا وبه ما
.
..
..
.
..
.
فک کنم همنیشینی با من در تو هم اثر کرد

همنشینی با تو

بابا این پستِ(قابل توجه ژینوس خانوم به خاطر این ــِـ که گذاشتم)داره میپوسه

نســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم بیا تعریف کن دیگه

باباتو نصفه جون کردی تو

نسیم خانم رفته گل بچینه

کی اینجا داره میگه برق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مادر نزائیده کسی به برق چیزی بگه

حالا اگه تا 12 ولت باشه طوری نیس

ولی به سه فاز نرسه که خودتون میدونید
.
.
.
.
از حالا گفته باشم هیچ کاری دستم نیس

برق برق برق ( 3تا گفتم سه فاز بشه )

شبنم جـــــــــــــــــــــــــــون() چرا من شانس ندارم؟ یه نگا بنداز ببین کس دیگه ای رو نداری دم دستت؟

باز گفت شبنم جون

دخت همین کارا رو میکنی هیچ کسی نمیاد بگیردت دیگه

ستوده 1391/06/29 ساعت 12:32

منم روز دختر به تو وهمه دختران پاک وخوب ایران تبریک میگم

قربوووووووووووووووووووووووووووونت عاشقتم بوس بوس

شبنم جون به آجیت بگو تعریف کنه دیگه !
‏.
‏.
‏.
عاشق این => ‎‏ شکلکم .
میخوام باهاش ازدواج کنم .

نسیم خانم با شما هستنا . توجه نمیکنی چرا




عه ؟ پس مبارکه . بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا

مگه احساس خاصی بهش دست میده!!!!!!!؟

بله . نمیدونی چه ذوقی میکنه

شبا میگیره بغلش میخوابه

به به این دختره من چه خوب بحث چسب رو برای ما شکافت

کاملا به عمق مطلب پی بردم

چه واضح و صریح بیان نمودن دخترم

من که از خنده دل درد گرفتم الانم دارم عرق نعنا میل میفرمایم

میگم میخوای من تعریف کنم؟؟چطوره؟؟

اینم دختره تو داری ؟ ایش


eeee بابا امیر شما بابا برقیه منی تو دنیای مجازی و بابام تو دنیای واقعیت هم بابا برقیه خب حالا شما دقیقا الآن با کی بودی ؟!! فک کنم با خودت بودی چون نمیتونی با بابایی تو دنیای واقعی باشی دیگه ، ها ؟!!

الآن یکم قاطی شد اما درکل یه نظر اعتراض آمیز بود

بیا گرفتمش


بزنش





بیا اینم ناخونگیر


چشماشو در بیار


سلاااااااااااااااااااااااام

eeeeeeeeeeeeee این چسبه 123 کـــــــــــــــــه

اینقد دوسش دارم خیلی خوبه ، اصلا همه کارامو راه میندازه دیگه حرفی نمیمونه

میگما حالا من تو خونه میخوام دل آبجیامو شاد کنم میگم و میخندیم بعد ببین میگه سوژه

سلام

























کلا سوژه خنده ی مایی دیگه

هِلووووو.....(حال کردی)

هاواریو؟؟......(یه چیزایی از چند قرن پیش یادمه هنوز)

لامپ به ما میدهی؟؟؟؟

بدهم پدرِ پدر پدر برقی ات را در بیاورن؟؟؟هااااااااااا؟؟؟

زیر دیپلم حرف بزنم بفهمیم


بله لامپ میدهیم که به دردتان بخورد باشد که رستگار شوید


با بابا برقیه من درست صحبت کن هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بدهیم چشمهایتان را با ناخونگیر از کاسه در بیاورند ؟

مجتبی 1391/06/28 ساعت 23:52 http://loves20.blogfa.com

سلام بچه مثبت خوبی یا بهتری؟

چه خبرها ما نیستیم خوش میگذره؟

به افتخار نسیم ؟؟؟

یا از زبان نسیم!!!

سلام . خوبم . مرسی


نه بابا چه خوشی . همش درگیریه


بله به افتخار نسیم
اما انگار نسیم خانم افتخار ندادن برامون تعریف کنن

شایا 1391/06/28 ساعت 19:31

kh ru mikhad ke bgm web zadam dobare :| vali zadam :| http://slow-motion.blogsky.com/

این لوس بازیا چیه شایان ؟ وبلاگ قبلیت مگه چش بود ؟

شایا 1391/06/28 ساعت 14:18

راس میگی اشتباهه :))))

جدی ؟

راستی اسمشم بگو که من فکرامو بکنم

برقی بود . عاشق برق شد . بغلش کرد . برق بهش خیانت کرد . اونم سکته کرد مرد

میـــــــــــــــــــــگما شبنم جون چی شد اون موردی که واسه من در نظر داشتی؟!؟ بده بیاد دیگه

شبنم جون چیه ؟ ای بابا . 100000 بار گفتم نگو شبنم جون بگو مامانی

نسیـم جان بیا تعریف کن یه ذره بخندیم

نسیم سوژه ایه برا خودش

آبجی بیا بتعریف بخندیم

ZiZoOo 1391/06/28 ساعت 08:01 http://shaloot.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای شبنم عاشقتم . دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژ . خیلی قشنگ راجع شکلک قهقه نکته برداشتی .

آرررررررررررررررررررررررررررررره دیدی سوتی رو

قوربون دستت یه دقه این چسبه رو بده برم کفشمو درست کنم باهاش

اول پولشو بده . میفروشمش

نســــــــــــــــــــــــــــــــیم دخترم بیا واسه این ابجیت بگو جریان چیه

نسیم بدو بیا

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

یوهووووووو

بیا اینم جایزت

http://www.mihansky.com/wp-content/uploads/2012/05/lamp.jpeg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد