هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پلن درآمدزایی (3)


در این بخش پلن درآمدی را که شرکت برای بازاریابان در نظر گرفته است ، توضیح خواهیم داد. این پلن جزئیاتی دارد که اگر با دقت به آن توجه کنید ممکن است باعث افزایش درآمد شما گردد . پس این بخش را با دقت هر چه بیشتر بخوانید .




قسمت اول ( کلیک کنید )

قسمت دوم ( کلیک کنید )


قسمت سوم ( ادامه مطلب )



شما ابتدا محصولات را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنید.از بین آنها، در مرحله اول مادرتان، همچنین مادر بزرگتان و عمویتان هر کدام یک فاکتور به مبلغ 1,200,000 ریال به شما سفارش می دهند و شما به نیابت از آنها کالاهای درخواستی را از طریق سبد خرید خود در سایت شرکت ثبت می کنید و کد رهگیری مبلغ واریزی را هم در فرم مربوطه درج می کنید. با توجه به ضریب کالا که در این مثال یک فرض شد و پورسانت فروش مستقیم کالا که 8% است، مبلغ پورسانت شما برای این سه فاکتور اینگونه محاسبه می شود:




پس با توجه به این سه فاکتور، شما 3 فروش مستقیم داشته اید که از مجموع آنها 228,000 ریال پورسانت دریافت می کنید. حال نمودار شما اینگونه می شود:




حالا فرض کنید پسر عموی شما (شایان) ابراز تمایل می کند تا مثل شما به عنوان بازاریاب فعالیت کند. شایان با ارائه کد ملی شما به عنوان کد معرف، در نمودار جایگاهی شرکت، در سطح اول زیرمجموعه شما و سطح دوم زیرمجموعه فرهاد قرار می گیرد.



شایان محصول را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کند. از بین آنها در مرحله اول خاله شایان محصولات مورد نیاز خود را به قیمت 1,200,000 ریال از شایان خریداری می کند. (شایان می تواند هنگام ثبت سفارش ، مشخصات خاله خود را در باکس مربوط به تحویل گیرنده بنویسد تا کالاها مستقیماً بدست خاله او برسد)



با ثبت سفارش شایان در سیستم شرکت، این فاکتور یک فروش مستقیم با 8% پورسانت برای شایان محسوب می شود و همچنین یک فروش غیر مستقیم برای شما در سطح اول زیر مجموعه تان به حساب می آید. پورسانت این فاکتور برای شما و شایان به این شکل محاسبه می شود:



پس شما علاوه براین که در مرحلۀ قبل 288,000 ریال از فروش مستقیم خود پورسانت دریافت کردید مبلغ 24,000 ریال هم از فروش غیر مستقیم خود پورسانت دریافت می کنید.

حالا فرض کنیم افراد زیر مجموعه شما هر کدام یک فروش مستقیم داشته باشند و یک نفر هم به زیر مجموعه خود اضافه کنند. زیر مجموعه ها و محاسبۀ پورسانت شما در این نمودار تا 9 سطح زیرین شما به این شکل می شود:





تذکر 1: همۀ افراد در این نمودار، با توجه به جایگاه خود و افراد زیر مجموعه شان، از فروش زیر مجموعه ها تا 9 سطح زیر خود پورسانت دریافت می کنند که برای راحتی کار در این مثال نشان داده نشده است و فقط پورسانت دریافتی شخص شما مورد بررسی قرار گرفته است.

تذکر 2: با توجه به اینکه حسن در سطح دهم زیرمجموعه فرهاد قرار گرفته است، از فروش حسن هیچ پورسانتی به فرهاد تعلق نمی گیرد.

تذکر 3: تعداد زیر مجموعه هایی که شما می توانید از فروش آنها پورسانت بگیرید محدود است به 9 سطح زیرین شما؛ اما شما در اضافه کردن افراد به سطح اول خود هیچ محدودیتی ندارید. به عبارت دیگر افزایش زیر مجموعه های شما در جهت افقی محدودیتی ندارد.