هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

کریسمس



فــــرا رســــیدن کــــریســــمس و آغــــاز ســــال نــــو میــــلادی ، بــــه شــــما شیعــــیان هیچ ربــــطی ندارد !!! شــــما به فــــکر ادامه عــــزاداری خــــود در محــــرم و صفــــر باشید !



نظرات 15 + ارسال نظر

نیمد

کامنتم اومد؟

امتحاناس.بعدا بهت سر میزنم شبنم

سلام منتقد بلاگستان.به منم سر بزنید و نظره گلتون رو واسم بدید.جدا خوشال میشم انتقاد کنید

این دوستای من که باهام رو در واسی دارن انتقاد نمیکنن

شما بیا و بگو

مرسی

ZiZoOo 1391/10/18 ساعت 20:38 http://shaloot.blogsky.com

آقای منتقد لطفا از وبلاگ منم دیدن فرمایید ...
خیلی کنجکاو شدم نظرتونو بدونم چون میگین 5 ساله کارتون اینه !!!
دوس دارم بدونم چرا کارتون به نقد وبلاگ ها رسیده ! اصلا از کجا شروع شده ؟
باتشکر شلوط

[ بدون نام ] 1391/10/18 ساعت 19:48

lol

mohammad ali 1391/10/17 ساعت 13:34 http://0351.blogsky.com

salam . . mage u shie nisti . .. age shiee niti . . pas too kare shiieha dekhalat nakon

مرتضی 1391/10/15 ساعت 01:19 http://kooris-6 .blogsky.com

سلام!
قشنگ و خنده دار
مرسی...

سلام! خیلی باحال بود! واقعا چقدر هم این مردم ظاهرا شیعه عزادار واقعی هستن...
بعد از مدت ها یه چیزایی نوشتم... :)

منتقد بلاگستان 1391/10/14 ساعت 19:23

مملکتی که تکلیف ملیتش معلوم نباشه تکلیفش معلومه
البته کریسمس به ما ربطی نداره
ولی خودمون انقدر جشن ملی داریم که خیلی ها حتی اسمشون رو هم بلد نیستند

مجتبی 1391/10/14 ساعت 18:42 http://loves20.blogfa.com

سلام
ما کریسمس جشن گرفتیم البته به شما ربطی نداره به عذاداری تون برسید

جشن گرفتن دلیل میخواد؟

هر چیزی دلیل خودش رو داره
از قبل میلاد مسیح تا ظهور اسلام در ایران. ایران شاد ترین مردم دنیا داشت
جشن هایی مثل نوروز و مهرگان اذرجشن و یلدا و کلی جشن دیگه
هیچ وقت برای شاد بودن دنبال دلیل نگرد

دقیقاً
دقیقاً
ممنون از یادآوریتون

ستوده 1391/10/13 ساعت 10:38

حالا کریسمس را تبریک بگیم یا اربعین را تسلیت ؟

بازم بدون قانون نوشتی که..! (گفتم شاید خودش نیاد.. من یادآوری کنم)

نمیری ژینوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد