هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

مقصود ترانه سرا در این (مثلا) ترانه چیه ؟ !!!!


بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــا با من تو بدتر شوووووووووووو بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا از من تو رد شو ، رد شو !!!!!!!









من نمیفهمم این آهنگ چی داره اینقد هم طرفدار داره

نمیدونم چرا اینقد با اشتیاق میشنن نگاه هم میکنن

باز پسرا رو میشه گفت چرا دوستش دارن اما شما دخترا چی ؟



نظرات 11 + ارسال نظر
Lهام 1392/02/27 ساعت 01:15 http://‎چندلحظه

من صداشو طرز خوندنشو دوست دارم

بهله

نه خوب
هرکی درخواست کنه می بندیم:))

بچه پرو خجالت هم نمیکشه

من که لباسم از پشت بسته نمیشه
شما بیشتر میدونی

واسه شما باید یه جور دیگه بگیم خب

مهمه که پشت لباس کیو میبندی
مهم نیست ؟

سلام


دستم بوی گل میداد
مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند...
اما هیچ کس فکر نکرد که شاید...
یک گل کاشته باشم...!



....

سلام

به به از این ورا . راه گم کردین ؟

کی از پشت لباستو می بندههههه
این که خیلی با معناست

کردگدنی از تو بعیده . معلومه که با معنی تره . خب خیلی مهمه که کی لباسشو میبنده دیگه . مهم نیست ؟



روزی این آهنگه رو هزاااااااار بار میشنوم! یا صدای آهنگ ماشینا یا تو مترو زنگ موبایل این عاقایون!

ولی در کل قشنگ خونده ها

چی بگم والا . من که فقط یک بار خودم گوش دادم اما هر روز از اینور اونور دارم گوش میدم
تازه حفظ هم شدم باهاش بخونم
نیگا :
بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــا با من تو بدتر شوووووووووووو بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا از من تو رد شو ، رد شو

سلام شبنم جان
وبلاگ خوبی داری
واقعا راس گفتی خععلی مزخرف بود
به وبلاگم سر بزن
خوشال میشم لینکم کنی

یاد 3 سال پیش که وبلاگو ساختم افتادم !!!!

خود ترا اذیت نکن ابجی!
بعضیا الکی خوشن همین!

خوش بحال بعضی ها

خب سلام ابجی؟؟

خوبی؟؟

سلامتی؟؟
بی نتی خوبه؟؟
سلام برسون به ابجی اینا

سلام علیکم برادر برقی
بلی خوبیم خدارا شکر شما چطورید ؟
بی نتی هم خوبه سلام میرسونه . صاحب کافی نت هم میگه به امیر برقی سلام برسون !!!!

شبنم؟؟

تا حالا کسی با حرکت شوت بَک تو رو از پنجره انداخته بیرون؟؟

اخه که چی به شعر مردم گیر میدی؟؟

خب شاید حالش خوب نبود این شعره رو گفته؟؟

اصن خودش شعر نگفته که؟؟

اصن پول ویدیو داده که شعرشو بخونه

اصن به من چه چی میخونه

مردم بیشتر به صدا و سبک این دختر توجه میکنن و دوس دارن....منم بدم نمیاد

ولی زیادم خوشم نمیاد

امیـــــــر ؟؟

خونمون پنجره نداره بستگی داره منظورت پنجره کجا باشه


حالا مثلا که چی داری طرفداری میکنی ؟ نکنه اسپانسری چیزی هستی شیطون !!! چی بهت میرسه ؟ هان ؟

بهزاد 1392/02/07 ساعت 11:07

wooow!!!
چه آهنگ قشنگیه رفتم دانلود کردم
دستت درد نکنه
البته هر کی یه نظری داره دیگه و قابل احترام
---------------------------------------------
شوخی کردم:))
وااااااااااااای مزخرفههههههههه این آهنگ با این صداش و شعر ضایع ش
--------------------------------------------
کلا شوخو کردم:))
ولی خدایی این آهنگه الان دانلود کردم چرته همون هایده صد برابر ازین سوسولا جدید و رپ و خشن فشن... بهتره
------------------------------------------
من یا هایده و امید و مهستی و معین گوش میدم
یا آهنگ خارجکی
ازین جدیدا خوشم نمیا

من که کلا نفهمیدم چی شد


الآن اگه امیر برقی جای من بود برات یک صفحه جواب مینوشت !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد